beantwoord

NS Flex Dal met kind mee? Hoe werkt dat

  • 30 April 2024
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik will reizen met mijn abonnement - NS Flex Dal maar mijn kind komt mee? Hoe kan ik zorgen dat zij ook korting krijg. Zij heeft een ov chipkaart.

 

Ik moet zelf gewoon inchecken en het komt ook mijn rekening begrijp ik, maar hoe kan ik haar toevoegen aan het reist?

icon

Beste antwoord door Tochjo 30 April 2024, 15:24

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

U mag als abonnementhouder maximaal drie reizigers met 40 procent korting laten meereizen. Dat heet Samenreiskorting en op deze pagina leest u hoe dat in zijn werk gaat.

Afhankelijk van de leeftijd van uw kind zijn er mogelijk goedkopere opties. Zo reizen kinderen tot en met 11 jaar een hele dag voor 2,50 euro met een Railrunner. Als uw dochter in deze leeftijdscategorie valt en een persoonlijke OV-chipkaart heeft, dan kunt u daar Kids Vrij op laden en reist ze zelfs gratis met u mee.

Kinderen van 12 tot en met 18 kunnen ook reizen bij NS met een Jongeren Dagkaart Dal. Deze kost 7,95 euro en daarmee kunnen ze een dag lang onbeperkt reizen in de daluren. In de spitsuren mogen ze zich met dit ticket niet in de bevinden en dit vervoerbewijs is niet geldig in treinen van andere vervoerders.

Reageer