Mijn NS niet beschikbaar


"We werken er hard aan om deze service zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken. Excuses voor het ongemak."

 

Dat is niet goed genoeg. Geef een tijd aan.

 

Bijvoorbeeld: "Tussen 01.00 en 05.00 is Mijn NS niet beschikbaar wegens onderhoud"

 

Hoe moet ik nu het abonnement afsluiten dat ik deze ochtend nodig heb? Bij een loket op het station?

 

 


13 reacties

"We werken er hard aan om deze service zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken. Excuses voor het ongemak."

 

Dat is niet goed genoeg. Geef een tijd aan.

 

Bijvoorbeeld: "Tussen 01.00 en 05.00 is Mijn NS niet beschikbaar wegens onderhoud"

 

Hoe moet ik nu het abonnement afsluiten dat ik deze ochtend nodig heb? Bij een loket op het station?

 

 

Hoi @mark033, dat is inderdaad flink balen als je niet tijdig een abonnement kunt afsluiten. Bij mij doet “Mijn NS” het wel. Bij jou inmiddels ook?

Ik heb het idee, dat dit soort meldingen geautomatiseerd worden neergezet. Vaak kan dat ook wel. Maar in veel gevallen zou je meer informatie willen, net als in jouw geval.

Hopelijk heb je je abonnement op tijd kunnen afsluiten. Fijne reis!

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt telefonisch, via X, Facebook of chat een abonnement afsluiten.

Weet iemand wat de voorwaarden zijn om in te loggen op mijn NS. Iphone en computer (safari, chrome) blijven naar melden dat er een fout is geconstateerd. Probeer het later nogmaals. Klantenservice weet ook geen raad. Kan nu mijn facturen niet inzien 

Reputatie 7
Badge +3

Weet iemand wat de voorwaarden zijn om in te loggen op mijn NS. Iphone en computer (safari, chrome) blijven naar melden dat er een fout is geconstateerd. Probeer het later nogmaals. Klantenservice weet ook geen raad. Kan nu mijn facturen niet inzien 

Je kunt facturen alleen inzien wanneer je via de website inlogt op mijnNS. Waar gaat het bij jou fout? Al bij het inloggen?.

Ja, bij het inloggen. Chrome opnieuw installeren, andere browser gebruiken. Niets werkt. Maar kan wel met de gegevens inloggen op deze community site. (“Er is een fout opgetreden. Probeer het nogmaals of neem contact op met NS Klantenservice via telefoonnummer 030-751 51 55”) De klantenservice gebeld maar kan niets vreemd ontdekken

Reputatie 5
Badge

Maak je gebruik van een Ad blocker?

Werkt het wel in bijv. Firefox?

Werkt het wel op 4g/5g?

Mocht het na de tip van bryan ook niet lukken dan kijk ik het graag voor je na. Zou je je gegevens willen aanvullen in jouw profiel en mij dan een privébericht willen sturen?

Extra info: heb een nieuwe aacoount aangemaakt onder ander email-adres en dat werkt nu wel met nieuw geinstalleerde browser.. Heel vreemd. Zou bijna denken dat het komt door privacy instellingen die niet gewaardeerd worden door NS

@Erryt NS Bedankt voor je hulp. Even wachten, de klantenservice zet nu alles over op mijn gmail-adres. Daarmee kan ik wel inloggen!. Het andere adres is van een eigen domein

@bryan Nieuw account gemaakt met mijn gmail adres. Dat werkt wel. Begint er op te lijken dat er gecontroleerd wordt op het email-adres (geen email van eigen domein geaccepteerd bij inloggen MijnNS) maar weet dat niet zeker. Gegevens worden nu overgezet door de klantenservice

Badge +3

Ik gebruik ook een e-mailadres met een eigen domein en dat werkt prima.

Badge +3

Ik gebruik ook een e-mailadres met een eigen domein en dat werkt prima.

Ik ook, dus als er een foutmelding volgt na inloggen met het juiste e-mailadres en wachtwoord is er iets anders aan de hand.

Bedankt allen voor jullie reacties. Weet ook dan niet meer wat er aan de hand kan zijn. Nu maar even wachten op het overzetten zodat ik mijn factuur in kan zien

Reageer