Home

Beantwoord: declaratie kaartje bij kapotte ov-chipkaart Dalvrij abonnement.

  • judithj87 Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel waardering judithj87 heeft ontvangen van andere leden.

    Sprinter
    Reacties: 3

    30 september 2015, 09:22

    Hallo,

    Gisteren bleek mijn ov-chipkaart met daarop een dalvrij-abonnement defect te zijn (is ook gecontroleerd door een medewerker van de NS). Ik heb toen een gewoon kaartje gekocht voor 18euro en zou de kosten daarvoor graag willen declareren. Ik lees op de ns-site dat dit mogelijk is ("• NS-vervoerbewijzen die zijn gekocht in afwachting van uw vervangende kaart, kunt u vanaf dag één bij NS declareren", http://www.ns.nl/reizigers/klantenservice/klantenservice/hulp-als-het-even-tegen-zit/verlies-diefstal-of-beschadiging-jaarabonnement.html)
    Er staat echter nergens hoe dat moet. Kan iemand mij dat vertellen? Bij voorbaat dank voor de hulp!
    Gemarkeerd als antwoord: Tochjo op 30 september 2015, 09:35

    Helemaal onderaan de pagina waar u naar verwijst, staat hoe dat moet. Voor declaraties op basis van eenmalige chipkaarten moet u contact opnemen met de klantenservice en de eenmalige chipkaarten bij de hand houden. Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

    U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op http://www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

    Bekijk origineel
  • Tochjo Antwoord
    Reacties: 6738
    Verkenner

    Verkenner

    Abonnementen wijze(r)

    Abonnementen wijze(r)

    OV-chip specialist

    OV-chip specialist

    Acties & uitjes expert

    Acties & uitjes expert

    30 september 2015, 09:35

    Helemaal onderaan de pagina waar u naar verwijst, staat hoe dat moet. Voor declaraties op basis van eenmalige chipkaarten moet u contact opnemen met de klantenservice en de eenmalige chipkaarten bij de hand houden. Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

    U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op http://www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
  • judithj87 Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel waardering judithj87 heeft ontvangen van andere leden.

    Sprinter
    Reacties: 3

    30 september 2015, 09:45

    Oeps, niet goed doorgelezen. Bedankt Tochjo!

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)