Home

Beantwoord: Declareren treinkaartjes na verlies OV

• helmirossi Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering helmirossi heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 1

21 april 2017, 09:26

Hallo, afgelopen dinsdag ben ik mijn portemonne inclusief ov kaart (met traject vrij voor een jaar) kwijt geraakt. Als gevolg heb ik dinsdag, woensdag en donderdag losse kaartjes gekocht. Via de klantenservice (telefonisch) begreep ik dat ik deze kan declareren. Kan u aangeven hoe ik dit kan doen?

Alvast bedankt.
    Gemarkeerd als antwoord: Erryt NS op 2 mei 2017, 10:21

Een collega op het station heeft helmirossi verteld dat het niet mogelijk was om tijdelijk reisrecht op een anonieme OV-chipkaart te plaatsen, maar dat is natuurlijk wel mogelijk. Ik heb opdracht gegeven om drie reizen te vergoeden. Het bedrag moet binnen enkele weken op de rekening van helmirossi staan.

Meer informatie over wat te doen als je je OV-chipkaart verliest kan je hier vinden.

Bekijk origineel
  • Erryt NSErryt NS
    Moderator
    Reacties: 1956

21 april 2017, 11:22

Hallo helmirossi en welkom op het NS Serviceforum,

Wat vervelend dat je je portemonnee bent kwijtgeraakt. Bij verlies en diefstal van jouw OV-chipkaart of NS-Business Card met abonnement vraag je een duplicaat aan. Heb je jouw abonnement in de tussentijd nodig, dan kan je Tijdelijk Reisrecht aanvragen via NS Klantenservice. Aangezien de belofte is gedaan dat je de gemaakte kosten kan declareren wil ik je vragen mij een privébericht te sturen. Ik kijk dan graag na wat ik nog uit coulance voor je kan betekenen.

Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken. In dat geval ontvang ik graag je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en OV-Chipkaartnummer. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum een stuk lager ligt.
  • helmirossi Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering helmirossi heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 1

26 april 2017, 09:18

Bedankt, opgelost!
  • Erryt NSErryt NS Antwoord
    Moderator
    Reacties: 1956

2 mei 2017, 10:21

Een collega op het station heeft helmirossi verteld dat het niet mogelijk was om tijdelijk reisrecht op een anonieme OV-chipkaart te plaatsen, maar dat is natuurlijk wel mogelijk. Ik heb opdracht gegeven om drie reizen te vergoeden. Het bedrag moet binnen enkele weken op de rekening van helmirossi staan.

Meer informatie over wat te doen als je je OV-chipkaart verliest kan je hier vinden.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)