Home

Beantwoord: Openstaande Rekening

• Stelende-Nederlandse Spoorwege Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering Stelende-Nederlandse Spoorwege heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 0

19 mei 2017, 18:35

Graag willen we weten welke rekening er nog openstaat
    klantnummer 22246789
    Ook graag een bevestiging per brief
    Want jullie bestelen je klanten op een schandalige manier
    Door dat jullie niet duidelijk aan geven hoe een abonnement te beeindigen
    Gemarkeerd als antwoord: Klaas-Jan NS op 19 mei 2017, 21:53

Welkom op het NS Serviceforum Stelende-Nederlandse Spoorwege. Ik wil graag met je meedenken, maar heb daarvoor wel wat meer inzicht nodig. Wanneer je op mijn naam klikt krijg je de optie een privébericht te versturen. Zou je zo vriendelijk willen zijn daarin naam-, adres- en woonplaatsgegevens alsmede geboortedatum en ov-chipkaartnummer te vermelden?

EDIT: Ik heb helaas geen privébericht mogen ontvangen van de topicstarter en kan dus ook niet nagaan wat er aan de hand is. Uiteraard kan onze klantenservice altijd voor je nakijken welke rekeningen of bedragen er nog open staan, mocht er een betalingsachterstand zijn. Je kunt het beste contact met ons opnemen via telefoon (030 751 51 55) of Twitter. Via deze twee kanalen zijn we 24/7 en zeven dagen per week bereikbaar.

Bekijk origineel
  • Klaas-Jan NSKlaas-Jan NS Antwoord
    moderator
    Reacties: 5962

19 mei 2017, 21:53

Welkom op het NS Serviceforum Stelende-Nederlandse Spoorwege. Ik wil graag met je meedenken, maar heb daarvoor wel wat meer inzicht nodig. Wanneer je op mijn naam klikt krijg je de optie een privébericht te versturen. Zou je zo vriendelijk willen zijn daarin naam-, adres- en woonplaatsgegevens alsmede geboortedatum en ov-chipkaartnummer te vermelden?

EDIT: Ik heb helaas geen privébericht mogen ontvangen van de topicstarter en kan dus ook niet nagaan wat er aan de hand is. Uiteraard kan onze klantenservice altijd voor je nakijken welke rekeningen of bedragen er nog open staan, mocht er een betalingsachterstand zijn. Je kunt het beste contact met ons opnemen via telefoon (030 751 51 55) of Twitter. Via deze twee kanalen zijn we 24/7 en zeven dagen per week bereikbaar.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)