beantwoord

Super Daldagkaart

De Super daldagkaart van 16 euro is t/m 4 maart te koop. Maar als je hem bestelt geeft hij aan dat de actie is verlopen!!!
Hoe zit dat?
icon

Beste antwoord door Denice NS 14 februari 2018, 12:19

De pagina www.ns.nl/treinpakkers gaat live vanaf morgen heb ik begrepen 🙂

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dit is van hieruit haast niet met zekerheid na te gaan. U kunt beter even contact opnemen met Klantenservice:

Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Ze werken doorgaans ook sneller dan bellen. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Reputatie 4
Badge
Dit heeft er waarschijnlijk mee te maken dat dit ticket onderdeel is van de Treinpakkers. De actiepagina daarvan (www.ns.nl/treinpakkers) is te vroeg online gezet en daarna weer snel verwijderd. De aankooppagina's zijn blijkbaar toch (nog of alweer) actief. Treinreiziger.nl verwacht dat de actiewebsite vanaf donderdag weer beschikbaar is en vanaf dat moment zullen de aankooppagina's dus ook weer werken.

Edit:
Op dit moment kan ik overigens gewoon tot aan de online betaalomgeving komen, dus volgens mij kunnen ze toch al gekocht worden via https://www.ns.nl/producten/s/superdaldagkaart
Ik heb inmiddels ook begrepen dat in de loop van deze week de pagina's waarschijnlijk (weer) online komen. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 7
Badge +3
Wat houdt Superdal bij deze actie in? Na 11:00 geldig zoals die van de Etos in 2016 en Treinpakkers vorig jaar?

Die laatste waren € 19,90 voor twee stuks (apart te gebruiken), en ik meen die van Etos in 2016 € 11,- per stuk.

Dus ik neem aan dat voor € 16,- je geen verdere spitsbeperkingen hebt :?

Ook onhandig dat je er maar eentje tegelijk kunt kopen.
Ik ben geneigd met je mee te gaan. Ik heb echter nog geen info ontvangen.
Reputatie 4
Badge
Robert B schreef:

Dus ik neem aan dat voor € 16,- je geen verdere spitsbeperkingen hebt :?

.

Klopt, geldig vanaf 11:00 en geen avondspits beperking.
Misschien dan via deze link dat het wel gaat lukken? https://www.actievandedag.nl/actie-aanbieding/16-01-2018-ns-dag-dalurenkaart
Alleen daar is hij 19 euro !
De pagina www.ns.nl/treinpakkers gaat live vanaf morgen heb ik begrepen 🙂
Reputatie 4
Badge
De Wajonger schreef:

Misschien dan via deze link dat het wel gaat lukken? https://www.actievandedag.nl/actie-aanbieding/16-01-2018-ns-dag-dalurenkaart

MvanGelder schreef:

Alleen daar is hij 19 euro !

En er is natuurlijk een groot verschil tussen de daluren, superdaluren en voordeeluren. Waardoor je daar goed op moet letten voor je een reis plant met een actiekaart.

Reageer