Home

Jammer op de Gooilijn in de avond.................

• Brantasdelta Auteur
    Reacties: 243

12 augustus 2017, 00:30

Ik zie volgens de reisplanner dat er van vrijdag 11 augustus t/m zondag 13 augustus 2017 elk kwartier een sprinters gaan tussen Weesp en Hilversum. Voor mensen die 's-avonds uitgaan lijkt mij ideaal om ook al is het alleen in het weekend vaker treinen te laten rijden op de Gooilijn. Op zaterdagavond (5 aug) vond ik het toen helemaal niet fijn om te gaan reizen met de trein. Er rijdt elk half uur een trein, alleen naar Amersfoort. Reizigers naar Utrecht moeten in Naarden Bussum of in Hilversum overstappen. Maar op 5 augustus zat ik toen echt in een bomvolle trein. Het was zo bomvol. Alle reizigers met zware koffers e.d. dat je nauwelijks de trein in en uit kon en dat er alleen maar versperringen zijn. Ik was ook bijna op de tenen van een meisje erop wezen staan omdat ik uit de trein moest. Ik vind het spoor echt kwetsbaarder geworden, zeker 's-avonds in het weekend als er uitgaansleven is. Er werd toen in diversen steden verschillende feesten gegeven. Nou dat was echt helemaal geen pretje! :( Ik vraag mij af of er wat aan te doen is? Want ik denk ook dat de NS tegen dat soort problemen tegen aanloopt waardoor een gemiddelde reiziger de dupe van is.
  • Tamzin

Je kunt hier zien hoeveel waardering Tamzin heeft ontvangen van andere leden.

Koploper**
    Reacties: 5277
    Verkenner

Verkenner

Abonnementen wijze(r)

Abonnementen wijze(r)

12 augustus 2017, 06:35

Buiten de Randstad rijden veel sprinters 's avonds om het uur dus met een halfuurdienst moet men in in 't Gooi niet zeuren.
  • Treinspotter123
    Reacties: 704

12 augustus 2017, 10:45

En ook in de Randstad rijden veel sprinters en overigens ook intercity's twee keer per uur.
    Wanneer mijn agenda het toelaat, reis ik meestal met groot plezier met de trein door Nederland. In de wat minder goede tijden alleen tussen Delft en Leiden. Instagram @treinspotter_2000.
  • landrsthrn

Je kunt hier zien hoeveel waardering landrsthrn heeft ontvangen van andere leden.

Reisleider**
    Reacties: 2634
    Verkenner

Verkenner

12 augustus 2017, 15:16

Inderdaad Treinspotter1, dat gezegd hebbende heeft niemand buiten de randstad wat te zeuren.
    Ik gooi helemaal leeg blik, in de water.
  • Tamzin

Je kunt hier zien hoeveel waardering Tamzin heeft ontvangen van andere leden.

Koploper**
    Reacties: 5277
    Verkenner

Verkenner

Abonnementen wijze(r)

Abonnementen wijze(r)

12 augustus 2017, 16:41

Sorry, maar het feit dat er in het 't Gooi dit weekend geen intercity's rijden en de sprinters daardoor wat drukker zijn rechtvaardigt natuurlijk niet een vaste kwartierdienst In de avonduren.

@landrsthrn
    Treinspotter123 heeft het over halfuurdiensten en niet over uurdiensten.
  • landrsthrn

Je kunt hier zien hoeveel waardering landrsthrn heeft ontvangen van andere leden.

Reisleider**
    Reacties: 2634
    Verkenner

Verkenner

12 augustus 2017, 17:24

Bedankt voor de reminder Tamzin, maar ik heb de zin juist gelezen.
    Ik gooi helemaal leeg blik, in de water.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)