beantwoord

Woerden - Vaartsche rijn

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Met de proef van 6 intercity's per uur, gaat het aantal sprinters tussen woerden en vaartsche rijn terug van 4 naar 2 per uur. Mijn dochter kwam hierdoor vanochtend te laat op school. De gevolgen voor dit traject waren ook slecht aangekondigd. NS gaat dit in de 2018 dienstregeling toch wel rechtzetten hoop ik?
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 6 september 2017, 19:52

Uw dochter kan nog steeds 4x per uur naar Vaartsche Rijn. Alleen is de verdeling over het uur minder mooi en zijn twee opties langer in reisduur. En ja in 2018 gaat dit allemaal weer goedkomen met 4 sprinters per uur.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Uw dochter kan nog steeds 4x per uur naar Vaartsche Rijn. Alleen is de verdeling over het uur minder mooi en zijn twee opties langer in reisduur. En ja in 2018 gaat dit allemaal weer goedkomen met 4 sprinters per uur.
Keuzereiziger schreef:

4x per uur alleen in de spits waarvan 2x per uur met 47% extra reistijd (28 min. ipv 19 min.)
Buiten de spits maar 2x per uur.
Ik hoop dat er in 2018 idd weer gewoon 4 sprinters rijden, is dat ergens te checken?
Reputatie 6
Badge +1
Dit is wat NS heeft gevraagd aan het LOCOV: http://www.locov.nl/Images/Locov%202017-30578.01%20Bijlage%201%20Adviesaanvraag%20dienstregeling%202018_tcm311-381390.pdf#page5
Daarin gaat het nog steeds over 2x per uur Den Haag-Den Bosch en 2x per uur Woerden-Tiel, waarbij de ligging ergens in de buurt van 10-20 zal zijn. Er is namelijk ook nog een spitssprinter naar Houten Castellum.
Reputatie 7
Badge +3
Er was, in tegenstelling tot normaal (Woerden-Tiel rechtsteeks?) een overstap in Utrecht tijdens de 'proef'.

Geen idee of je sowieso wel kon blijven zitten naar Tiel zonder overstap, maar Wd-Ht was inderdaad een dingetje.

Alle feedback wordt meegenomen zegt ^BW n.a.v een lading klachten via Twitter.

Helaas kunnen we niet alle gevolgen hiervan overzien, Robert. We nemen alle signalen mee om te kijken waar verbetering nodig is.

Uh huh.. nou ja ik zat niet eens in de trein vandaag. Ik volgde orkaan Irma omdat mijn (ex)vriendin op SXM (Sint Maarten) woont en nu onbereikbaar is natuurlijk!

Stroomstoring, blaadjes overal ook al staan er niet veel planten meer, en (overweg)bomen ook niet.

Dus wachten maar, op het volgende (omroep)bericht.

Dit moest ik even kwijt.. Geven en nemen is denk ik het beste. Als 8 van de 10 reizigers voordeel (qua reistijd) hebben, dan zijn er 2 de pineut, en die laten van zich weten. Terecht, zou ik ook niet willen.

Maar ja, zoals de Duitsers zeggen "Tant pis, c'est la vie" (jammer jóh, maar zo is het leven nou eenmaal).

Ik voel een nieuwe commercial voor de NS aan komen (zonder vertraging :P) en dat is deze https://youtu.be/Oo57rV4bd2g

Reageer