Home

Beantwoord: een mobile telefoon gemist

• mhretab Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering mhretab heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 0

17 juli 2017, 16:14

ik heb mijn mobile telefoon gemist in NS station zandvoort op vrijdaag 7 juli 2017.
    Gemarkeerd als antwoord: Thomas NS op 17 juli 2017, 16:37

Hallo mhretab en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend dat je jouw mobiele telefoon bent verloren op station Zandvoort! Wat ik je het beste kan aanraden, is om ons telefonisch te contacteren op telefoonnummer 030 7515155 (optie 5 en dan optie 1 in het keuzemenu) om daar jouw mobiele telefoon als verloren op te geven. Hier kan ook worden gekeken of deze al is gevonden. Als hij is gevonden kan hij opgehaald worden, of opgestuurd tegen een meerprijs.

Bekijk origineel
  • Thomas NSThomas NS Antwoord

Je kunt hier zien hoeveel waardering Thomas NS heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 1148

17 juli 2017, 16:37

Hallo mhretab en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend dat je jouw mobiele telefoon bent verloren op station Zandvoort! Wat ik je het beste kan aanraden, is om ons telefonisch te contacteren op telefoonnummer 030 7515155 (optie 5 en dan optie 1 in het keuzemenu) om daar jouw mobiele telefoon als verloren op te geven. Hier kan ook worden gekeken of deze al is gevonden. Als hij is gevonden kan hij opgehaald worden, of opgestuurd tegen een meerprijs.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)