Home

Reactie op sollicitatie.

• Joeri109 Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering Joeri109 heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 0

19 mei 2017, 17:51

Goedenmiddag, enige tijd geleden ontving ik dit bericht.

Enige tijd geleden heb jij gesolliciteerd naar bovenstaande vacature. Hierbij sturen wij jou een update met betrekking tot jouw sollicitatie.

Op dit moment zijn er reeds een aantal kandidaten in een vergevorderd stadium van onze uitgebreide selectieprocedure. Wij verwachten met deze kandidaten de vacatures in te kunnen vullen. Mochten de testresultaten van deze kandidaten tegenvallen, zullen wij nieuwe selectieprocedures opstarten.

Wij zullen jou zo spoedig mogelijk informeren of er nog mogelijkheden zijn. Hierbij nemen wij ook andere standplaatsen in overweging, mits deze voor jou binnen 45 minuten te bereizen zijn.

Nou is mijn vraag, moet ik dit lezen als "afwijzing tenzij er niet genoeg doorgaan" of als "we gaan kijken of we op andere standplaatsen plek hebben".

Het is een beetje dubbelzijdig vind ik,

met vriendelijke groeten,
  • Edwin

Je kunt hier zien hoeveel waardering Edwin heeft ontvangen van andere leden.

Machinist NS
    Reacties: 305
    Verkenner

Verkenner

19 mei 2017, 18:31

Zoals ik 'm lees, hebben ze voorlopig genoeg mensen om de vacatures op te vullen, maar als er in de (waarschijnlijk) psychologische test mensen afvallen (en dan niet 1, want er wordt met een aantal uitvallers rekening gehouden), maak je weer kans om uitgenodigd te worden.
    Daarbij kan het dan zijn dat je in de procedure voor een andere standplaats dan je wilde terecht komt.
    Machinist standplaats Utrecht

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)