Wat is jouw gebruikservaring met de Live Chat van de NS?

Klaas-Jan NS schreef:

Je kunt het beste contact opnemen met Spoordeelwinkel. Je kunt met ze chatten.

Mijn eerst ervaring met de Live Chat van de NS Spoordeelwinkel was niet zo positief...

18-06-2016 | 12:25
waarmee kan ik u helpen

18-06-2016 | 12:29
Ik kreeg deze mail:
Enige tijd geleden heb jij je aangemeld voor onze nieuwsbrief. Wegens technische redenen heb je tot op heden geen Spoordeelwinkel nieuwsbrief ontvangen. Onze excuses hiervoor.

Om het een beetje goed te maken, bieden we je graag een kortingscode t.w.v. € 5 aan. Kies een uitje uit de Spoordeelwinkel (geldt niet voor de Efteling én de Cadeaukaart) en voer bij je bestelling de code especialkorting in. Je kunt de code één keer gebruiken. Doe het wel vóór 22 juni 2016!

Binnenkort ontvang je de eerste Spoordeelwinkel nieuwsbrief. Hierin staan voordelige uitjes waarbij vervoer en entree in één keer geregeld is. Daarnaast zijn er elke maand 25 nieuwe uitjes te vinden in de Spoordeelwinkel. Al benieuwd naar de uitjes van deze maand? Lees dan snel verder!
Waarom werkt deze kortingscode niet bij de aanschaf van 2 Superdal tickets?
https://www.spoordeelwinkel.nl/campagnes/zomerdeals/product/superdal

18-06-2016 | 12:30
Wat is uw vraag?
18-06-2016 | 12:31
Als u verder geen vragen heeft ga ik de chat verlaten

18-06-2016 | 12:32
Judith heeft de chat verlaten.

Ik probeerde het opnieuw:

Uw positie in de wachtrij is 1.
18-06-2016 | 12:33
De verwachte wachttijd is ongeveer één minuut.
18-06-2016 | 12:34
18-06-2016 | 12:34
18-06-2016 | 12:35
18-06-2016 | 12:35
18-06-2016 | 12:36
18-06-2016 | 12:36
18-06-2016 | 12:37
18-06-2016 | 12:37
18-06-2016 | 12:38
18-06-2016 | 12:38
18-06-2016 | 12:39
18-06-2016 | 12:39

Toen heb ik de hoop maar opgegeven om deze Live Chat serieus te nemen.

10 reacties

Dit is geen handige conversatie inderdaad. Wellicht werkt een belletje beter.
Hoi Michiel., dat gesprek verliep inderdaad niet helemaal juist. Heb je inmiddels wel al contact met de Spoordeelwinkel gehad over deze vraag?
LauraR NS schreef:

Hoi Michiel., dat gesprek verliep inderdaad niet helemaal juist. Heb je inmiddels wel al contact met de Spoordeelwinkel gehad over deze vraag?

Heb net zelf ook contact op genomen maar exact hetzelfde. Het mooie is dat die code het eerst gewoon wel op de kaartjes deed, wou ze net bestellen werkt hij niet meer, en contact krijgen met hun gaat niet. Code zou nog moeten werken tot 22 juni, leuke actie dit... Zou jammer zijn als zo mijn uitje niet door kan gaan, hopelijk fixen ze het gauw. https://nl.pepper.com/kortingscode/5-euro-korting-spoordeelwinkel-24338 hier bewijs dat het werkte.
Hoi Timmerito, jammer dat je ook problemen ervaart met een kortingscode van de Spoordeelwinkel. Als de code voor moeilijkheden blijft zorgen, raad ik je aan morgen even contact op te nemen met de Spoordeelwinkel. Dit kan via de eerder genoemde Livechat (hopelijk is jouw ervaring positiever dan die van Michiel.) maar ook telefonisch via 030 751 51 55 (optie 2.2.2. in het keuzemenu). Ze zijn morgen vanaf 08:00 weer bereikbaar.
LauraR NS schreef:

Hoi Timmerito, jammer dat je ook problemen ervaart met een kortingscode van de Spoordeelwinkel. Als de code voor moeilijkheden blijft zorgen, raad ik je aan morgen even contact op te nemen met de Spoordeelwinkel. Dit kan via de eerder genoemde Livechat (hopelijk is jouw ervaring positiever dan die van Michiel.) maar ook telefonisch via 030 751 51 55 (optie 2.2.2. in het keuzemenu). Ze zijn morgen vanaf 08:00 weer bereikbaar.

Heb het net via de livechat geprobeerd maar krijg hetzelfde als Michiel. Ook heel lang 1e wachtende. Hoor net via jullie twitter dat ze vandaag maar tussen 9.00 en 12.00 open waren, en verder morgen pas weer. Ben benieuwd vanaf hoelaat het morgen open is, dan ga ik het zeker nog een keer proberen. Raar dat de code nou opeens niets meer doet terwijl hij het nog tot en met de 21e zal moeten doen. Hopelijk werkt hij morgen weer, anders moet ik een andere manier zien te vinden om te reizen.

Edit: Morgen zijn ze open van 8 tot 22
Edit 2: Aha, de code werkt nog op alles behalve de zomeractie voor 2 kaartjes, zouden ze opeens stiekem deze uitgesloten hebben? Zou wel een beetje triest zijn want er staat niet in de voorwaarden dat de code niet op deze actie geldt. Ben benieuwd naar de reactie van de Spoordeelwinkel, hopelijk kunnen ze die korting alsnog geven, want er is bewijs genoeg dat het erop heeft gewerkt. Heb het ook met mijn eigen ogen gezien, alleen kon ik toen niet betalen. Had ik dat nou toch maar gelijk gedaan...
Hoi Timmerito, zou inderdaad jammer zijn als de code niet geldig is voor deze actie. Ik hoop dat de Spoordeelwinkel je morgen verder kan helpen. Ze zijn inderdaad vanaf 08:00 's ochtends weer bereikbaar.
LauraR NS schreef:

Hoi Timmerito, zou inderdaad jammer zijn als de code niet geldig is voor deze actie. Ik hoop dat de Spoordeelwinkel je morgen verder kan helpen. Ze zijn inderdaad vanaf 08:00 's ochtends weer bereikbaar.

Zal ook wel erg raar zijn gezien het niet in de voorwaarden staat dat het daar niet op werkt:
''Om het een beetje goed te maken, bieden we je graag een kortingscode t.w.v. € 5 aan. Kies een uitje uit de Spoordeelwinkel (geldt niet voor de Efteling én de Cadeaukaart) en voer bij je bestelling de code especialkorting in. Je kunt de code één keer gebruiken. Doe het wel vóór 22 juni 2016!''
Hopelijk ontvang ik dan een nieuwe code of passen ze deze weer aan. Ben benieuwd morgen! Laat het hier weten wat de reactie is.
De kortingscode werkt ook niet op de jongerentoer, terwijl de toer zelf toch echt een uitje voor mij is. Ik ga immers drie dagen reizen en foto's maken.
De code "especialkorting" heeft gewoon gewerkt!
Je kreeg eenmalig €5 korting op álle producten van de Spoordeelwinkel,
(zelfs als je koos voor het Efteling Uitje)

Beetje flauw om dan de werking van deze code opeens te blokkeren.
En zelfs via de de telefoon en de Live Chat zijn ze niet thuis wat betreft deze actie...
Michiel. schreef:

De code "especialkorting" heeft gewoon gewerkt!
Je kreeg eenmalig €5 korting op álle producten van de Spoordeelwinkel,
(zelfs als je koos voor het Efteling Uitje)

Beetje flauw om dan de werking van deze code opeens te blokkeren.
En zelfs via de de telefoon en de Live Chat zijn ze niet thuis wat betreft deze actie...

Jup inderdaad erg flauw. Baal er heel erg van dat de code nog gewoon op alles geldt maar niet meer op de daltickets. Morgen maar eens proberen te chatten.

Reageer