Home

Beantwoord: Hoe lang duurt het voor je uitsluitsel krijgt

  • nick1983 Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel waardering nick1983 heeft ontvangen van andere leden.

    Intercity
    Reacties: 20

    3 mei 2017, 22:29

    Ik reis dagelijks met de Intercity Direct en heb daarom structureel nogal wat declaraties open staan. Het valt me op dat er geen afwerking gebeurt op binnenkomst datum, hetgeen je wel zou verwachten met doorlooptijden van meer dan 3 maanden. Zo heb ik een declaratie van reiadatum 17 januari open staan, terwijl ik al terugkoppeling heb gehad van declaraties in april. Waarom is dit en wanneer kan ik een reactie verwachten op mijn oudere declaraties?
    Gemarkeerd als antwoord: Denice NS op 4 mei 2017, 09:39

    Hi Nick!

    Vervelend dat je nog geen reactie hebt gehad op een declaratie uit januari. Ik vermoed zelf dat daar technisch wellicht iets mee is misgegaan aangezien je van latere declaraties al wel bericht hebt ontvangen. Om je claim zo snel mogelijk alsnog in behandeling te kunnen nemen kun je ons het beste even bellen via 030-7515155 (lokaal tarief) of een bericht sturen via Twitter, Facebook of Live Chat. Geef in je bericht aan wat er aan de hand is en geef je naam, geboortedatum, postcode, huisnummer en (als je die hebt) het betreffende claimnummer door. Dan kunnen we er meteen mee aan de slag!

    Bekijk origineel
  • Denice NSDenice NS Antwoord
    Moderator
    Reacties: 949

    4 mei 2017, 09:39

    Hi Nick!

    Vervelend dat je nog geen reactie hebt gehad op een declaratie uit januari. Ik vermoed zelf dat daar technisch wellicht iets mee is misgegaan aangezien je van latere declaraties al wel bericht hebt ontvangen. Om je claim zo snel mogelijk alsnog in behandeling te kunnen nemen kun je ons het beste even bellen via 030-7515155 (lokaal tarief) of een bericht sturen via Twitter, Facebook of Live Chat. Geef in je bericht aan wat er aan de hand is en geef je naam, geboortedatum, postcode, huisnummer en (als je die hebt) het betreffende claimnummer door. Dan kunnen we er meteen mee aan de slag!
  • Alex1

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Alex1 heeft ontvangen van andere leden.

    Intercity
    Reacties: 220

    5 mei 2017, 00:35

    Ik wacht ook al 40 dagen op uitsluitsel. Als je gaat bellen ben je zo weer een heel bedrag kwijt. De live chat blijkt gesloten en er staat niet bij wanneer hij opengaat.
    Wat het ook niet duidelijker maakt is dat de bevestiging van de aanvraag een andere afzender heeft dan de goedkeuring.
  • Thomas NSThomas NS

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Thomas NS heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    Reacties: 2187

    5 mei 2017, 09:51

    Onze Live-Chat is nu geopend Alex1 en via Social Media zijn wij 24/7 te bereiken. Daarnaast betaal je voor ons klantenservice nummer lokaal tarief, dus het hele bedrag al ook wel meevallen toch?

    Ik moedig vooral aan dat je contact met ons opneemt via deze kanalen, we gaan graag kijken wat we voor je kunnen doen.
  • Alex1

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Alex1 heeft ontvangen van andere leden.

    Intercity
    Reacties: 220

    5 mei 2017, 10:26

    Nu is het weer te druk op de live chat, en bij de e-mail is een achterstand waarvan de grootte maar niet vermeld wordt. Ik heb geen facebook en twitter. Als de mensen die hier in het forum antwoorden zich nu eens op die achterstand werpen hoeven ze hier minder vragen te beantwoorden. De NS kan daar ook extra mensen voor in dienst nemen. Als de claims in volgorde van binnenkomst behandeld worden kan bij het indienen al bepaald worden hoe lang het duurt, in plaats van "binnen 3 weken" te vermelden.
  • Thomas NSThomas NS

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Thomas NS heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    Reacties: 2187

    5 mei 2017, 10:37

    Ik zal voor jou persoonlijk naar deze case gaan kijken Alex1.
    Stuur je mij een privébericht met jouw volledige naam, achternaam, postcode, huisnummer en geboortedatum? Geef mij ook even aan wanneer je de claim hebt ingediend, en als je voor mij een claimnummer hebt, ben ik helemaal blij.
  • Alex1

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Alex1 heeft ontvangen van andere leden.

    Intercity
    Reacties: 220

    5 mei 2017, 12:52

    Is verzonden.
  • Thomas NSThomas NS

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Thomas NS heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    Reacties: 2187

    11 mei 2017, 17:57

    Update: Voor Alex1 heb ik geconstateerd dat zijn claim niet goed is verwerkt in ons systeem, en deze opnieuw geanalyseerd om tot restitutie te komen.
  • Alex1

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Alex1 heeft ontvangen van andere leden.

    Intercity
    Reacties: 220

    19 mei 2017, 22:40

    Het merkwaardige is dat ik nu maar €2,40 heb teruggekregen terwijl ik eerder bij gelijke omstandigheden €5,06 vergoed kreeg: dat was claim nummer 50089641.
  • Miriam NSMiriam NS

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Miriam NS heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    Reacties: 2688
    Verkenner

    Verkenner

    20 mei 2017, 12:28

    Ik heb mijn collega Thomas even een bericht verzonden. Hij heeft al je gegevens en kan dit het beste beoordelen. Ik vermoed dat hij hier vandaag of morgen op terug zal komen.
  • Thomas NSThomas NS

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Thomas NS heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    Reacties: 2187

    21 mei 2017, 16:15

    Excuses Alex1, dit was een slordigheid van mijn kant. Ik heb de betaling aangepast naar het juiste bedrag. Je ontvangt binnenkort de resterende €2,66.
  • Alex1

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Alex1 heeft ontvangen van andere leden.

    Intercity
    Reacties: 220

    21 mei 2017, 16:48

    €2,66 volgens Bartjens.
  • Thomas NSThomas NS

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Thomas NS heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    Reacties: 2187

    21 mei 2017, 16:53

    Typfoutje, aangepast.
  • Robert B

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Robert B heeft ontvangen van andere leden.

    Reacties: 2346
    Verkenner

    Verkenner

    Abonnementen wijze(r)

    Abonnementen wijze(r)

    Acties & uitjes expert

    Acties & uitjes expert

    OV-chip specialist

    OV-chip specialist

    21 mei 2017, 16:58

    Alex1 schreef:

    €2,66 volgens Bartjens.

    Haha, net als bij de ALDI zeker (tot voor kort), je wisselgeld tot op de cent nauwkeurig. Wat moet je er nog mee, die 1 en 2 cent muntjes? :?

    1 Bijlage

    Alles hier post ik op persoonlijke titel, dus niet namens NS.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)