Home

Beantwoord: Na 8 weken nog geen bericht.

Trefwoorden:
status ,
  • ERL Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel waardering ERL heeft ontvangen van andere leden.

    Reisleider*
    Reacties: 56

    8 oktober 2017, 17:50

    N.a.v. onderstaande bericht van Miriam NS in een ander topic ook maar de vraag of gekeken kan worden naar mijn aanvraag die ik op 13 augustus (vandaag 8 weken geleden) heb ingediend.

    Voor de meelezers: Er is een behoorlijke achterstand in de afhandeling van de Geld Terug bij Vertraging claims. We zijn hiervan op de hoogte en doen ons best dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Heb je een claim ingediend en na 8 weken nog geen reactie? Dan kijken wij altijd graag even of we wat meer informatie voor je kunnen achterhalen.
    Gemarkeerd als antwoord: Arnold NS op 13 oktober 2017, 12:01

    @ERL, je kunt dan inderdaad met motivatie weer reageren op de e-mail en hier zal weer enige tijd overheen gaan.

    @MvanGelder, Er wordt hier onderaan de pagina vermeld dat het 6 weken duurt, maar in de praktijk duurt dit inderdaad helaas langer. Ik zal je suggestie doorgeven ter verbetering. Dit zou de onzekerheid er wat af kunnen halen ben ik met je eens. Bedankt!

    Bekijk origineel
  • Patrick9999

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Patrick9999 heeft ontvangen van andere leden.

    Intercity
    Reacties: 10

    8 oktober 2017, 19:17

    Ik neem aan dat we op dit bericht mogen reageren, dus hierbij het verzoek om even na te kijken wat de status is van de volgende twee claimnummers.

    Vriendin - Claimnr: 600125133 (ingediend op 13augustus = vandaag 8weken)
    Ikzelf - Claimnr: 600134209 (ingediend op 24augustus = vandaag 6 1/2week)

    Gaat over hetzelfde traject waarbij "Ikzelf" met een meereiskaart heb meegereisd op hetzelfde traject met m'n vriendin.
  • Miriam NSMiriam NS

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Miriam NS heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    Reacties: 2577
    Verkenner

    Verkenner

    9 oktober 2017, 13:48

    Ik begrijp dat het erg vervelend is als je lang moet wachten tot je een reactie hebt op je claim.

    @Patrick9999 Ik ga even voor je kijken, zodra ik meer weet zal ik je een bericht sturen.
  • ERL Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel waardering ERL heeft ontvangen van andere leden.

    Reisleider*
    Reacties: 56

    9 oktober 2017, 14:01

    Hallo Miriam, wil je dan ook naar mijn aanvraag kijken?

    Ik heb dit topic nl aangemaakt en de aanvraag ook ingediend op 13 augustus.

    Mijn registratienummer 600125328
  • ERL Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel waardering ERL heeft ontvangen van andere leden.

    Reisleider*
    Reacties: 56

    12 oktober 2017, 21:27

    Na 8 en een halve week is mijn claim goedgekeurd! :D

    Alleen is de claim die ik indiende toegewezen op basis van 30-59 min vertraging, terwijl ik een claim heb ingediend van meer dan 60 min vertraging. :(

    Zoals in onderstaande topic is te lezen heb ik een trein moeten overslaan, omdat deze trein te vol was en dat ziet de computer die de claims verwerkt uiteraard niet.

    https://forum.ns.nl/in-de-trein-11/waarom-worden-de-treinen-van-rotterdam-groningen-leeuwarden-niet-verlengd-bij-werkzaamheden-elders-38531

    Ik neem aan dat ik op de mail van NS kan reageren met bovenstaande onderbouwing aangevuld met de vertrek en aankomst tijden van ovtijden.com ?
  • Patrick9999

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Patrick9999 heeft ontvangen van andere leden.

    Intercity
    Reacties: 10

    12 oktober 2017, 21:30

    ERL schreef:


    Ik neem aan dat ik op de mail van NS kan reageren met bovenstaande onderbouwing aangevuld met de vertrek en aankomst tijden van ovtijden.com ?


    Tuurlijk kan dat, vervolgens duurt het weer 8 1/2 week voordat je een reactie terugkrijgt, je komt immers weer achteraan de queue van 1000000en claims terecht....
  • ERL Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel waardering ERL heeft ontvangen van andere leden.

    Reisleider*
    Reacties: 56

    12 oktober 2017, 21:47

    Dat denk ik ook Patrick.

    En ik denk gezien de overige topics over dit onderwerp dat 8 1/2 week nog optimistisch is helaas...
  • Patrick9999

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Patrick9999 heeft ontvangen van andere leden.

    Intercity
    Reacties: 10

    12 oktober 2017, 22:09

    Wel knap dat 'ogenschijnlijk' (aan de hand van het registratienr) jouw claim eerder is behandeld dan die van ons (m'n vriendin in dit geval). We hebben de claim zondagochtend 13 Augustus @ 04:30 ingediend.
    Vriendin...: 600 125 133
    ERL..........: 600 125 328

    Ben benieuwd hoelang de onze gaat duren ...
  • MvanGelder

    Je kunt hier zien hoeveel waardering MvanGelder heeft ontvangen van andere leden.

    Reisleider*
    Reacties: 1487
    Verkenner

    Verkenner

    OV-chip specialist

    OV-chip specialist

    13 oktober 2017, 10:03

    Misschien een idee om op de website te vermelden of in de e-mail dat de wachttijd 6-8 weken is.
  • Arnold NSArnold NS Antwoord
    Moderator
    Reacties: 452

    13 oktober 2017, 12:01

    @ERL, je kunt dan inderdaad met motivatie weer reageren op de e-mail en hier zal weer enige tijd overheen gaan.

    @MvanGelder, Er wordt hier onderaan de pagina vermeld dat het 6 weken duurt, maar in de praktijk duurt dit inderdaad helaas langer. Ik zal je suggestie doorgeven ter verbetering. Dit zou de onzekerheid er wat af kunnen halen ben ik met je eens. Bedankt!
  • ruben1k

    Je kunt hier zien hoeveel waardering ruben1k heeft ontvangen van andere leden.

    Intercity
    Reacties: 16

    14 oktober 2017, 23:45

    ERL schreef:

    Dat denk ik ook Patrick.

    En ik denk gezien de overige topics over dit onderwerp dat 8 1/2 week nog optimistisch is helaas...



    10 weken gewacht, als je dan 5x belt (bijna dagelijks) gaan ze wel over tot snellere behandeling en extra coulance... dat mag ook wel.
  • Miriam NSMiriam NS

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Miriam NS heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    Reacties: 2577
    Verkenner

    Verkenner

    15 oktober 2017, 15:23

    @Patrick9999 Ik heb even gekeken en zie dat beide claims nog ter beoordeling staan. Ik kan dit proces niet versnellen dus wil je vragen nog even geduld te hebben. Excuses voor het ongemak.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)