Home

Beantwoord: Vreemde afwijzing GTBV

Trefwoorden:
  • Spoordaafje Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering Spoordaafje heeft ontvangen van andere leden.

Intercity
    Reacties: 139

5 december 2017, 21:54

Vandaag kreeg ik een mail van mijn claim over een reis van Almere Centrum naar Groningen. Ik had op 30 nov de IC naar Leeuwarden genomen. Deze kwam 18 min te laat aan in Zwolle. De aansluitende trein (uit Rotterdam) was dus al weg, alsmede de daarop volgende sprinter. Ik dus de volgende intercity genomen, waarmee ik dus uiteindelijk 30 minuten te laat in Groningen aankwam. Dat lijkt mij eerder een toekenning dan een afwijzing. Hoe kan ik dit rechtgezet krijgen?
    Gemarkeerd als antwoord: Thomas NS op 5 december 2017, 21:56

Wat je in dit geval het beste kunt doen, is reageren op de afwijzing met de toegevoegde informatie zoals jij ons die hier ook geeft. Het automatische GTBV-systeem is niet waterdicht, waarbij complexe problemen soms door de kieren heen ontsnappen en er een afwijzing volgt. Deze kan volkomen onterecht zijn, vandaar de bovenstaande procedure. Ik geef je wel mee dat het enige tijd kan duren, voordat dit verzoek tot herziening is behandeld, aangezien wij met een achterstand op onze restitutiemails kampen. We komen z.s.m. aan jouw verzoek toe.

Bekijk origineel
  • Thomas NSThomas NS Antwoord

Je kunt hier zien hoeveel waardering Thomas NS heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 2316

5 december 2017, 21:56

Wat je in dit geval het beste kunt doen, is reageren op de afwijzing met de toegevoegde informatie zoals jij ons die hier ook geeft. Het automatische GTBV-systeem is niet waterdicht, waarbij complexe problemen soms door de kieren heen ontsnappen en er een afwijzing volgt. Deze kan volkomen onterecht zijn, vandaar de bovenstaande procedure. Ik geef je wel mee dat het enige tijd kan duren, voordat dit verzoek tot herziening is behandeld, aangezien wij met een achterstand op onze restitutiemails kampen. We komen z.s.m. aan jouw verzoek toe.
  • marv87

Je kunt hier zien hoeveel waardering marv87 heeft ontvangen van andere leden.

Reisleider**
    Reacties: 1268
    Verkenner

Verkenner

Abonnementen wijze(r)

Abonnementen wijze(r)

6 december 2017, 07:57

Misschien wel netjes om te melden dat die achterstand op dit moment meer dan 16 weken is. Dus beetje flauw om te melden dat jullie z.s.m. aan het verzoek toe komen.

Gratis tip: meld aan je klanten bij het indienen al wat de verwachte wachttijd is zodat de klantenservice niet ook nog tijd kwijt is met klanten die iedere paar weken gaan vragen hoe het ermee staat.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)