Home

Beantwoord: Directe klachten

Trefwoorden:
  • Ellen74 Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Ellen74 heeft ontvangen van andere leden.

    Op het juiste spoor
    Reacties: 2

    7 december 2017, 14:11

    Waar kan ik terecht met klachten betreffende een specifiek traject. Reis van Bodegraven naar Den Haag Laan van NOI, en het komt met een zekere regelmaat voor dat er ongeoorloofd 1e klas gereisd wordt, en tevens ook toch een vorm van overlast bezorgd wordt. Ik heb bewust voor 1e klas gekozen voor rust, maar wordt hier zeker in beperkt. Vaker controleren en dan met name in de 1e is dan ook aan te bevelen
    Gemarkeerd als antwoord: Erryt NS op 7 december 2017, 14:29

    Hallo Ellen74 en welkom op het NS Serviceforum,

    Ik zet je klacht graag door. Slidestops was me al voor door de tijden op te vragen. Als je deze nog wilt melden dan kunnen wij hier misschien op inspelen.

    Bekijk origineel
  • Slidestops

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Slidestops heeft ontvangen van andere leden.

    Medewerker Veiligheid en Service NS
    Reacties: 6071
    Verkenner

    Verkenner

    Abonnementen wijze(r)

    Abonnementen wijze(r)

    Acties & uitjes expert

    Acties & uitjes expert

    OV-chip specialist

    OV-chip specialist

    7 december 2017, 14:15

    Met die klacht kan je hier terecht. Een moderator kan hem binnen de organisatie doorzetten. Zijn er specifieke tijden waarop je dit ervaart?
    Mijn inbreng op het forum is altijd persoonlijk en komt dus niet vanuit de NS of klantenservice.
  • DDietzen

    Je kunt hier zien hoeveel waardering DDietzen heeft ontvangen van andere leden.

    Reisleider*
    Reacties: 463

    7 december 2017, 14:19

    Op dit moment is dit topic goed op stoom over vergelijkbare situaties.
    Het probleem is bekend, de veelplegers zijn bekend, de oplossing is bekend, maar wordt stomweg niet (voldoende) uitgevoerd door degenen die verantwoordelijk zijn: de conducteurs. Zeer jammer dat we er zo voor staan.
    "If you try to design something that's idiot-proof, the universe will design a better idiot" - Simon Birch
  • Erryt NSErryt NS Antwoord
    Moderator
    Reacties: 2552

    7 december 2017, 14:29

    Hallo Ellen74 en welkom op het NS Serviceforum,

    Ik zet je klacht graag door. Slidestops was me al voor door de tijden op te vragen. Als je deze nog wilt melden dan kunnen wij hier misschien op inspelen.
  • Ellen74 Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Ellen74 heeft ontvangen van andere leden.

    Op het juiste spoor
    Reacties: 2

    7 december 2017, 14:29

    Vaak in de middag; 16:22 en 16:52 vanaf Leiden richting Utrecht.
  • Erryt NSErryt NS
    Moderator
    Reacties: 2552

    7 december 2017, 15:12

    Ik zet het door!

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)