beantwoord

Over de e-ticket

Reputatie 2
Hallo, ik heb van de week de e-ticket verzilverd enz, ik ga 26 juli met de trein naar tilburg en ik blijf daar tot maandag kan je dan nog met de e-ticket terug naar huis ofniet?
icon

Beste antwoord door Hertog 20 juli 2014, 17:45

Een e-ticket is uitsluitend geldig op de dag die erop staat; dus de dag (en de reis) waarvoor je die hebt besteld en uitgeprint; in jouw geval dus 26 juli.
Als je de 28ste weer terug wilt reizen zul je daar dus een nieuw vervoerbewijs (e-ticket of wegwerpkaartje uit de automaat) moeten aanschaffen.

Bekijk origineel

7 reacties

Een e-ticket is uitsluitend geldig op de dag die erop staat; dus de dag (en de reis) waarvoor je die hebt besteld en uitgeprint; in jouw geval dus 26 juli.
Als je de 28ste weer terug wilt reizen zul je daar dus een nieuw vervoerbewijs (e-ticket of wegwerpkaartje uit de automaat) moeten aanschaffen.
Reputatie 2
Oke, en hoeveel geld moet ik dan op me ovchipkaart zetten van tilburg naar vlissingen 2x?
Een enkeltje voor de volle prijs van Tilburg naar Vlissingen kost 18,80. Dus dan kunt u zelf uitrekenen hoeveel saldo op uw OV-chipkaart moet staan.
Reputatie 2
okee dus in tilburg inchecken met de ovchip kaart en in vlissingen uit checken?
Ja, als je met de OV-chipkaart gaat reizen wel ja! Maar je had het e-ticket toch al verzilverd? Als je daarnaast ook nog incheckt, dan betaal je twee keer.
Reputatie 2
ja maar die e-ticket is voor allen de 26e, blijf 3 dagen tilburg daarom -,-''
Badge
Purelove, welkom op het forum. De informatie van Hertog is juist. Je hebt het E-ticket verzilverd voor 26 juli en 3 dagen later wil je weer reizen. Je dient voor de 28e een nieuw vervoerbewijs te kopen. Als je met je OV-chipkaart gaat reizen, dan dien je inderdaad in Tilburg in te checken en in Vlissingen uit te checken. Reis je zonder NS abonnement, dan moet er minimaal €20 op de kaart staan. Ik heb je vraag verplaatst naar 'in de trein'. Groet, Leny

Reageer