beantwoord

Urine lucht in de sprinter Arnhem - Ede-Wageningen

Deze morgen ging ik om 11:37 met de sprinter van Arnhem naar Ede-Wageningen. In de eerste coupe na de wc gezien de rijrichting hing een enorme urine lucht. Navraag door de conducteur leverde op dat de trein niet kon worden schoongemaakt want dat kan alleen in Nijmegen. Waarom zet de NS dan niet een op Arnhem geparkeerde buffel in?
icon

Beste antwoord door OgreRail 15 juni 2015, 13:06

Het is uiteraard zeer vervelend dat dit plaatsvind.. naar mijn mening zou de trein in zo'n geval zeker vervangen mogen worden voor een frisruikender exemplaar. Maar er zijn diverse redenen mogelijk waarom ze die geparkeerde buffel niet kunnen gebruiken. (Bekendheid personeel, en veel buffels die elders dan rond inzetgebied (Kampen - Zwolle / Zwolle - Enschede) geparkeerd staan zijn, mogen niet meer rijden iig niet met reizigers).

Bekijk origineel

2 reacties

Het is uiteraard zeer vervelend dat dit plaatsvind.. naar mijn mening zou de trein in zo'n geval zeker vervangen mogen worden voor een frisruikender exemplaar. Maar er zijn diverse redenen mogelijk waarom ze die geparkeerde buffel niet kunnen gebruiken. (Bekendheid personeel, en veel buffels die elders dan rond inzetgebied (Kampen - Zwolle / Zwolle - Enschede) geparkeerd staan zijn, mogen niet meer rijden iig niet met reizigers).
En de Dienstregeling ga je met een DM90 echt niet halen.. Het is allemaal berekend op het MAT64 of SGM wat er normaal rijdt. Wel kan een conducteur een spoedreiniging aanvragen.

Reageer