Home

Beantwoord: kaartje vooraf reserveren of niet

• Jan Bakker Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering Jan Bakker heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 1

19 mei 2017, 20:24

wij willen langs de moezel gaan fietsen en dan met de trein terug reizen naar de camping. moeten wij vooraf kaartjes kopen of kan dat aan het loket op het betreffende stationnetje tussen Trier en Koblenz.
    Ik las ergen dat het soms ook kosten loos is en dat de fiets gewoon in de trein gezet kan worden. dit gaat niet op de ICE en andere internationale ritten. weet iemand hoe het zit?

Groet Jan
    Gemarkeerd als antwoord: Vareo op 19 mei 2017, 21:19

Tussen Trier en Koblenz rijden vooral regionale treinen zoals RB en RE. Fietsen kunnen mee mits er plek is. IC's en ICE's rijden volgens mij niet op dit traject. Kaartjes kun je uit de automaat halen die op elk station staat.

Bekijk origineel
  • Vareo Antwoord

Je kunt hier zien hoeveel waardering Vareo heeft ontvangen van andere leden.

Reisadviseur*
    Reacties: 43

19 mei 2017, 21:19

Tussen Trier en Koblenz rijden vooral regionale treinen zoals RB en RE. Fietsen kunnen mee mits er plek is. IC's en ICE's rijden volgens mij niet op dit traject. Kaartjes kun je uit de automaat halen die op elk station staat.
  • Jan Bakker Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering Jan Bakker heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 1

24 mei 2017, 13:55

Dank je wel voor de informatie. dit is precies wat ik nodig had.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)