beantwoord

Account-gegevens veranderen...

Hallo, ik probeer al twee dagen mijn accountgegevens te up-daten maar dat wil maar niet vlotten. Met 'Mijn NS' ingelogd en heb al datgene veranderd wat aangepast moest worden... echter bij één van de opties: 'wijziging e-mailadres' blijft standaard het oude e-mailadres staan. Ik heb nu ongeveer alles geprobeerd: uitgelogd - cookies weggegooid - Safari opnieuw opgestart - MacBook opnieuw opgestart... niets dan maar ook niets hielp in deze. Ik zou graag wat printschermvensters willen sturen om het bovenstaande te illustreren/visualiseren maar dit is een openbaar forum lijkt mij niet echt verstandig, toch?... graag jullie hulp, bijvoorbaat dank, m.v.G. uido
icon

Beste antwoord door Iris NS 15 april 2018, 17:41

Hoi Guido2,

Begrijpelijk dat het vervelend is als je je gegevens niet gemakkelijk zelf kunt wijzigen in je account. Ik vrees dat dit met Safari te maken heeft. Zou je het in een andere browser kunnen proberen? Mocht dat niet lukken, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice om het te wijzigen. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.

Bekijk origineel

12 reacties

Ik vroeg me ook af hoe het e-mailadres te wijzigen voor dit forum??

Vond een oud topic dat dit alleen kon via een PB naar een moderator (waarom niet gewoon via de forumsoftware??)
Dus niet voor MijnNS maar voor dit forum...
Hoi Guido2,

Begrijpelijk dat het vervelend is als je je gegevens niet gemakkelijk zelf kunt wijzigen in je account. Ik vrees dat dit met Safari te maken heeft. Zou je het in een andere browser kunnen proberen? Mocht dat niet lukken, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice om het te wijzigen. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Hoi mevr. NS-moderator,

Helaas bracht een andere browser (Firefox en Google Chrome) geen soelaas. Morgen neem ik telefonisch contact op met NS-klantenservice, dan komen we er vast wel uit, thanx.
m.v.G. uido
Sorry... nu zie ik je naam staan... Thanx Iris (!)
Staat los van de browser (en waarom zou het niet voor Safari kunnen werken?)
Gegevens voor dit forum kan je niet aanpassen.

je kan alleen je FaceBook account, mocht je dat (nog) hebben koppelen.

Beetje ouderwets (en zeker achterhaald na het afgelopen FB schandaal) om het alleen te kunnen koppelen aan FaceBook...
Ik durf niet aan te geven waarom je dit niet zelfstandig kan veranderen, Treingebruiker. Wel denk ik dat het niet slim is om deze optie toe te voegen met de hedendaagse spam die elke dag ons forum bereikt. Met een privébericht naar een moderator kan dit snel worden gerealiseerd.

@Guido2 laat je ons weten of het is gelukt?
Beste Erryt NS, neen het is nog niet verholpen. Ik heb telefonisch contact gehad en de vermoedelijke oplossing is een nieuw account aan te maken en dat te koppelen aan mijn NS-card. Dit alles na 24 uur t.o.v. het verwijderen van het oude account... ik ben benieuwd of het gaat lukken... m.v.G. uido (geduld is een schone zaak 😉
Erryt NS schreef:

Ik durf niet aan te geven waarom je dit niet zelfstandig kan veranderen, Treingebruiker. Wel denk ik dat het niet slim is om deze optie toe te voegen met de hedendaagse spam die elke dag ons forum bereikt. Met een privébericht naar een moderator kan dit snel worden gerealiseerd.

@Guido2 laat je ons weten of het is gelukt?

Ik snap de spamgevoeligheid niet?

Heb echt op tientallen plekken mijn oude e-mailadres door een nieuw adres vervangen.

Je logt in met de loginggegevens die alleen bij jou bekend zijn op deze forumwebsite, en ter bevestiging laat je een mailtje met unieke verificatiecode naar dat nieuwe adres sturen wat ik zelf dan weer moet openen en moet bevestigen in deze omgeving. Zo werken echt honderden zo niet duizenden forumwebsites (alleen deze website niet), scheelt ook heel veel mensuren voor moderatoren...
Het is een vermoeden, Treingebruiker. Nu ik er nogmaals over nadenk kan ik dit niet onderbouwen. Vergeet wat ik heb gezegd 🙂

Laat je ons weten of het is gelukt, Guido2?
Goedemorgen Erryt, nog geen 10 minuten geleden een nieuw account gemaakt en daarna mijn NS-card daaraan gekoppeld... niet helemaal zonder problemen... MAAR het is uiteindelijk gelukt!
Ik was al een tevreden NS-klant... maar nu ben ik ook weer een gelukkige NS-klant ;-)) Thanx.
m.v.G. uido
Fijn dat het (uiteindelijk) gelukt is 🙂

Reageer