beantwoord

Feedback via de app

Ik probeer feedback over mijn reis via de app te geven. Echter ben ik mijn wachtwoord vergeeten. Op het inlogscherm.vindt ik geen link om het wachtwoord te herstellen. Wat nu
icon

Beste antwoord door Denice NS 5 januari 2018, 13:34

Welkom op het Serviceforum, GHERBERT.

Feedback via de App kan je sturen ook zonder ingelogd te zijn met je Mijn NS-account. Een e-mail sturen naar app@ns.nl kan ook. Een nieuw wachtwoord aanvragen kan in de App bij het Mijn NS inlogscherm. Onder het tekstveld van 'wachtwoord' staat een link 'vergeten?'.

Bekijk origineel

3 reacties

Feedback via de App kan je sturen ook zonder ingelogd te zijn met je Mijn NS-account. Een e-mail sturen naar app@ns.nl kan ook. Een nieuw wachtwoord aanvragen kan in de App bij het Mijn NS inlogscherm. Onder het tekstveld van 'wachtwoord' staat een link 'vergeten?'.
Denice NS schreef:

iK HEB ZOJUIST VIA DE pc EEN NIEUW WACHTWOORD AANGEMAAKT VOOR DIT ACCOUNT. nU WIL IK VIA DE ANDROID TELEFOON IN TE LOGGEN MAAAR WORDT MIJN ANMELDINGGEWIGERT. iK STOP DUS MAAR MET DE APP, JAMMER MAAR MIJN KENNIS OVER COMPUETRS EN ZO REIKT BLIJKBAAR NIET VER GENOEG VOOR ZOIETS SIMPLES ALS DIT !@!@##$%^&^%%$%^&&**
Wat jammer om dit te lezen, GHERBERT. Wat krijg je voor melding wanneer het niet lukt om je aan te melden via de app?

Reageer