Home

Beantwoord: OV koppelen aan NS-account

Trefwoorden:
  • hoek1 Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering hoek1 heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 0

11 augustus 2017, 12:58

Wie kan mij helpen?

Ik probeer al meerdere malen mijn ov-chipkaart te koppelen aan mijn NS account, maar dit blijft mislukken. Het maakt hierbij niets uit of ik dit via mijn laptop of mijn telefoon doe.
    Iedere keer voer ik mijn ov-chip nummer in en de datum tot wanneer mijn kaart geldig is, en steeds krijg ik dan deze melding:

- ''Het is nu niet mogelijk om uw OV chipkaart te koppelen aan uw account. Probeer het later nog een keer''

Twee weken geleden probeerde ik het ook al, en toen lukte het ook niet en kreeg ik dezelfde melding.
    Ik heb mijn ns account gewoon geactiveerd en alle stappen doorlopen, dus hier kan het niet aan liggen.

Wie weet hoe dit kan??
    Gemarkeerd als antwoord: Gabriëlle NS op 11 augustus 2017, 13:12

Hallo hoek1. Welkom op het NS Serviceforum! :)

Heb je het product Reizen op Saldo al geactiveerd op je kaart? Het kan zijn dat wij daarom je kaart niet herkennen. Zou je willen proberen dit product toe te voegen in de gewenste reisklasse? Mocht het daarna nog niet lukken dan hoor ik het graag van je.

Bekijk origineel
  • Gabriëlle NSGabriëlle NS Antwoord
    Moderator
    Reacties: 562

11 augustus 2017, 13:12

Hallo hoek1. Welkom op het NS Serviceforum! :)

Heb je het product Reizen op Saldo al geactiveerd op je kaart? Het kan zijn dat wij daarom je kaart niet herkennen. Zou je willen proberen dit product toe te voegen in de gewenste reisklasse? Mocht het daarna nog niet lukken dan hoor ik het graag van je.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)