Home

Beantwoord: Reishistorie vandaag ontbreekt

• IngridSH Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering IngridSH heeft ontvangen van andere leden.

Intercity
    Reacties: 6

19 mei 2017, 17:35

Ivm het declareren van mijn reiskosten maak ik elke week een overzicht van de gemaakte reiskosten.
    Helaas zitten de gemaakte treinritten er van vandaag niet bij. Hoe kan dit?
    Ik heb 100% zeker in en uitgechekt
    Gemarkeerd als antwoord: Miriam NS op 21 mei 2017, 11:14

We hebben inderdaad te maken gehad met een storing. Als het goed is zijn alle gegevens vandaag weer zichtbaar. Excuses voor het ongemak.

Bekijk origineel
  • Ruud01

Je kunt hier zien hoeveel waardering Ruud01 heeft ontvangen van andere leden.

Reisleider*
    Reacties: 183

19 mei 2017, 17:58

Hallo Ingrid,

Ik neem aan dat je op OV-chipkaart.nl gekeken hebt?
    Meestal kunt je de reishistorie van de dag zelf na 0.00 uur de volgende nacht zien.

groetjes,
    Ruud
  • IngridSH Auteur

Intercity

19 mei 2017, 18:00

Ik heb dat via mijnNS bekeken. Ik doe het elke vrijdag zo, dit is sinds 6weken voor het eerst dat het niet zichtbaar is.
  • Ruud01

Je kunt hier zien hoeveel waardering Ruud01 heeft ontvangen van andere leden.

Reisleider*
    Reacties: 183

19 mei 2017, 18:05

Misschien geeft de volgende tekst meer duidelijkheid:

"Gemaakte reizen ziet u in 2 tot maximaal 48 uur terug bij uw reisgegevens. Ziet u geen reisoverzicht? Het kan zijn dat u uw OV-chipkaart nog niet gekoppeld heeft aan uw account. Of u heeft uw OV-chipkaart wel gekoppeld maar nog niet bij Mijn producten aangegeven dat u uw reisgegevens wilt kunnen inzien. Lukt het daarna nog niet, bel dan met NS Klantenservice."

Bron: http://www.ns.nl/klantenservice/inloggen/beheer-uw-reisgegevens-in-mijn-ns.html
  • IngridSH Auteur

Intercity

19 mei 2017, 18:08

Super! Dan wacht ik het nog even af. Was ik gewoon wat verwend doordat het de vorige keren zo vlot was ;)
  • Klaas-Jan NSKlaas-Jan NS
    moderator
    Reacties: 6362

19 mei 2017, 18:48

Normaal gesproken is het inderdaad snel zichtbaar. Laat je even weten of het gelukt is?
  • Raymond123

Je kunt hier zien hoeveel waardering Raymond123 heeft ontvangen van andere leden.

Reisleider*
    Reacties: 716

20 mei 2017, 19:10

Mijn reishistorie van 19 mei is ook niet zichtbaar, merkte ik toen ik geld terug bij vertraging wilde indienen. Dat heb ik inmiddels gewoon via de nieuwe websitemogelijkheid gedaan.

Het gekke is: reizen van zojuist, 20 mei, staan er wel in, maar van gister nog steeds niet. Gaat dus iets mis.
  • Raymond123

Je kunt hier zien hoeveel waardering Raymond123 heeft ontvangen van andere leden.

Reisleider*

20 mei 2017, 22:12

Inmiddels na 36 uur wel zichtbaar...
  • Trein-D

Je kunt hier zien hoeveel waardering Trein-D heeft ontvangen van andere leden.

Reisleider*
    Reacties: 2137

20 mei 2017, 22:32

Dat is vreemd. Ik heb toevallig hetzelfde gehad gisteren. Merkwaardig.
  • MoDe

Je kunt hier zien hoeveel waardering MoDe heeft ontvangen van andere leden.

Reisleider*
    Reacties: 237

20 mei 2017, 23:51

Mijn reizen van 19 mei stonden er eerst ook niet in. Nu wel met foute incheck en geen mogelijkheid van geld-bij-vertraging-terugvragen. En dat terwijl ik dus wel behoorlijke vertraging had...
  • Raymond123

Reisleider*

21 mei 2017, 08:01

Heb even gekeken: Staan er bij mij wel correct in, met mogelijkheid om vertraging in ted dienen. Op de een of andere manier was er op 19 mei duidelijk een storing in de verwerking blijkt.
  • IngridSH Auteur

Intercity

21 mei 2017, 08:57

Bij mij staat het er nu inderdaad ook in.
  • Trein-D

Reisleider*

21 mei 2017, 09:00

Er was 19 mei gewoon een storing geweest denk ik. Nu zie ik wel gewoon alle reizen staan bij MijnNS.
  • Miriam NSMiriam NS Antwoord

Je kunt hier zien hoeveel waardering Miriam NS heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 2709
    Verkenner

Verkenner

21 mei 2017, 11:14

We hebben inderdaad te maken gehad met een storing. Als het goed is zijn alle gegevens vandaag weer zichtbaar. Excuses voor het ongemak.
  • Trein-D

Reisleider*

21 mei 2017, 14:50

Ik ben iig blij dat de storing weer voorbij is. ;)

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)