Home

Beantwoord: Tweede emailadres bij account

• S. Verbeek Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering S. Verbeek heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 1

19 april 2017, 12:43

Ik wil het tweede (of reserve) emailadres dat aan mijn MijnNS account gekoppeld is, wijzigen. Maar ik zie dat nergens terug. Hoe / waar kan ik dat wel wijzigen?
    Gemarkeerd als antwoord: Denice NS op 19 april 2017, 15:01

Hi S. Verbeek. Welkom op het NS Serviceforum!

We zijn op dit moment bezig om Mijn NS te vernieuwen. Normaal gesproken zou je een wijziging moeten kunnen doen onder 'gegevens' (in de oude Mijn NS: 'mijn gegevens'). Ik vermoed dat, omdat we nu dus bezig zijn met alles te vernieuwen, wellicht nog niet alle functies beschikbaar zijn of optimaal werken. Om je wijziging te kunnen verwerken kan je ons ook een bericht sturen via Twitter, Facebook of Live Chat. Dan kan een collega dit voor je in orde maken.

Bekijk origineel
  • Denice NSDenice NS Antwoord
    Moderator
    Reacties: 949

19 april 2017, 15:01

Hi S. Verbeek. Welkom op het NS Serviceforum!

We zijn op dit moment bezig om Mijn NS te vernieuwen. Normaal gesproken zou je een wijziging moeten kunnen doen onder 'gegevens' (in de oude Mijn NS: 'mijn gegevens'). Ik vermoed dat, omdat we nu dus bezig zijn met alles te vernieuwen, wellicht nog niet alle functies beschikbaar zijn of optimaal werken. Om je wijziging te kunnen verwerken kan je ons ook een bericht sturen via Twitter, Facebook of Live Chat. Dan kan een collega dit voor je in orde maken.
  • S. Verbeek Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering S. Verbeek heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 1

20 april 2017, 16:37

Kennelijk is het ook voor de NS helpdesk niet mogelijk om een 2e (cq. reserve) emailadres van een account te verwijderen. Het gehele account zou dan eerst weggegooid en daarna weer aangemaakt moeten worden.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)