beantwoord

Verkeerd huisnummer in mijn reishistorie specificatie


Voor een declaratie maak ik een reishistorie specificatie. Bovenaan komt dan mijn naam en adres. Het vermelde huisnummer is echter niet correct, de toevoeging ontbreekt. In mijn gegevens staat het huisnummer wel correct vermeld.
Ik heb al 2x gebeld met de klantenservice en 1x is mijn account gereset, maar dat heeft niet geholpen.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 16 oktober 2017, 15:26

Ik heb een terugkoppeling mogen ontvangen, Evertje. Het is inderdaad een fout in het systeem. We zijn er in ieder geval van op de hoogte, en er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Een prognose heb ik helaas niet ontvangen, dus als je een correcte declaratie spoedig moet inleveren zou ik adviseren om voor nu de suggestie van Robert B op te volgen.

Bekijk origineel

7 reacties

Goedenavond Evertje. Ik ben hier even voor je ingedoken en heb het ook zelf even getest, en dit blijkt iets te zijn van hoe Mijn NS werkt, met betrekking tot het maken van een PDF bestand van reishistorie. In hoeverre dit een fout is, of dat dit bedoeld is durf ik niet te zeggen, maar ik ga hier sowieso even achteraan. Zodra ik er meer over weet zal ik je er van op de hoogte brengen in dit topic!
HOi Stijn,weet je al iets meer hierover inmiddels?
Nog even ter aanvulling: voor de grote upgrade van de website werkte het wel goed.
Reputatie 7
Badge +3
Zou met een PDF editor (kan ook met Word tegenwoordig) eenvoudig aan te passen zijn, die toevoeging.
Robert B schreef:

Zou met een PDF editor (kan ook met Word tegenwoordig) eenvoudig aan te passen zijn, die toevoeging.


Ik heb liever dat het er in 1x goed uitkomt. Alles is natuurlijk aan te passen, maar is dit nu zo moeilijk?
Ik heb helaas nog geen terugkoppeling, Evertje. Ik heb er nogmaals achteraan gemaild. De suggestie die Robert B geeft is overigens een prima tijdelijke oplossing, zodat je in ieder geval een declaratie kan indienen met volledige, correcte gegevens.
Ik heb een terugkoppeling mogen ontvangen, Evertje. Het is inderdaad een fout in het systeem. We zijn er in ieder geval van op de hoogte, en er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Een prognose heb ik helaas niet ontvangen, dus als je een correcte declaratie spoedig moet inleveren zou ik adviseren om voor nu de suggestie van Robert B op te volgen.
Stijn NS schreef:

Ik heb een terugkoppeling mogen ontvangen, Evertje. Het is inderdaad een fout in het systeem. We zijn er in ieder geval van op de hoogte, en er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Een prognose heb ik helaas niet ontvangen, dus als je een correcte declaratie spoedig moet inleveren zou ik adviseren om voor nu de suggestie van Robert B op te volgen.


Hoi Stijn, hartelijk dank voor de terugkoppeling. Hopelijk is het snel verholpen.

Reageer