Home

Beantwoord: Opnieuw activeren van NS Business Card

• Puck-1 Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering Puck-1 heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 1

9 augustus 2017, 13:58

Door langdurige ziekte heb ik mijn werkgever gevraagd mijn NS Business Card stop te zetten.
    Ik heb deze kaart via mijn werkgever. Hij houdt de kosten van de kaart in op mijn salaris en daar tegenover staat dat ik een reiskostenvergoeding krijg.
    Wanneer je langdurig ziek bent, wordt de reiskostenvergoeding stopgezet (logisch), maar de inhouding van de kosten van de NS Business Card gaat door. Vandaar dat ik gevraagd heb om de kaart stop te zetten.
    Inmiddels ben ik aan het re-integreren en werk weer bijna hele dagen. Ik reis momenteel met mijn eigen OV-Chipkaart. Moet dan via een onkostendeclaratie de reiskosten bij mijn werkgever declareren, wat nogal omslachtig is.
    Kan mijn werkgever mijn oude kaart opnieuw activeren? Ik hoop dit namelijk wel. Dit zou voor hem en voor mij het gemakkelijkst zijn.

Graag jullie reactie!
    Gemarkeerd als antwoord: Gabriëlle NS op 9 augustus 2017, 14:48

Welkom op het NS Serviceforum, Puck-1!

Goed om te lezen dat het inmiddels weer wat beter met je gaat. Wanneer alleen het abonnement is stopgezet kan jouw werkgever op je oude kaart het abonnement weer activeren. Wanneer de volledige kaart is beëindigd dan kan de werkgever het abonnement opnieuw aanvragen i.c.m. een nieuwe kaart. Hiervoor kan de werkgever contact opnemen met NS Zakelijk via 030-3001111.

Bekijk origineel
  • Gabriëlle NSGabriëlle NS Antwoord
    Moderator
    Reacties: 261

9 augustus 2017, 14:48

Welkom op het NS Serviceforum, Puck-1!

Goed om te lezen dat het inmiddels weer wat beter met je gaat. Wanneer alleen het abonnement is stopgezet kan jouw werkgever op je oude kaart het abonnement weer activeren. Wanneer de volledige kaart is beëindigd dan kan de werkgever het abonnement opnieuw aanvragen i.c.m. een nieuwe kaart. Hiervoor kan de werkgever contact opnemen met NS Zakelijk via 030-3001111.
  • Puck-1 Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering Puck-1 heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 1

9 augustus 2017, 20:56

Dank voor je reactie Gabriëlle!

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)