Actie gratis weekend dagkaart


  • M-K
  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Op 7 april kreeg ik een brief in de bus dat ik een gratis weekend dagkaart kon ontvangen als ik binnen twee maanden een reis bij NS zou maken. Op zowel 20 als 21 april heb ik met NS gereisd. Ik heb echter nooit een couponcode ontvangen.

Bij NS kan ik deze reizen ook helemaal niet terugvinden terwijl het bij mijn OV chipkaart wel kan.

Aangezien ik in het weekend van 28 mei een reis wil maken zou het fijn zijn de gratis weekend dagkaart dan te kunnen gebruiken.

9 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hallo M-K en welkom op ons Serviceforum.
Spijtig dat je nog geen bericht van ons hebt ontvangen. Ik kijk graag even na wat er precies mis gaat en of ik iets voor je kan betekenen. Als je mij je naam, volledige adres, woonplaats, geboortedatum en mailadres kunt sturen in een privébericht dan kan ik je gegevens even bekijken.

P.S. Je kunt mij een bericht sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens op 'Stuur bericht'.
Reputatie 5
Badge +1
UPDATE: Ik heb de gegevens van M-K ontvangen en deze verder bekeken. Het klopt inderdaad dat er reizen zijn gemaakt en hiermee voldoet M-K dus aan de voorwaarden. In dit geval is het nog iets te vroeg om de kaart te ontvangen. De termijn van 2 maanden wordt hier aangehouden en M-K zal dus na 7 juni de gratis Weekendkaart ontvangen.
Hallo! Ik heb ook deze brief ontvangen en meerdere reizen gemaakt in de actieperiode. Verder niks gehoord en had vandaag een dame van ns aan de lijn en die wist niets van de actie.

Kan ik ook mijn gegevens doorgeven zodat ik een gratis dagkaart kan ontvangen? 🙂
Reputatie 6
Hallo Ren-ska en welkom op het NS Serviceforum.

Wanneer heb jij deze brief precies ontvangen? Deze actiekaarten worden namelijk pas verstuurd als de volledige termijnperiode afgelopen is. Het is mogelijk dat je dus nog even moet wachten hierop.
Hoi Thomas,

Bedankt voor de supersnelle reactie! Ik heb die brief wel een paar maanden geleden gehad. Heb 'm niet bewaard, maar kan zijn dat de actieperiode nog niet voorbij is dan. Prima hoor, ik wacht nog even af 🙂
Ik heb 3 maanden geleden, 1 augustus, een mail gehad met hetzelfde bericht erin. Ook heb ik binnen de 3 maanden erna, 16 augustus, gereist met NS. Kan ik dan ook mijn gegevens doorgeven zodat ik een gratis dalkaart kan krijgen?
Reputatie 6
Dat is frappant, normaal gesproken zou deze actie dan voor jou ook beschikbaar moeten zijn gesteld. Wat je hiervoor het beste kunt doen, is contact opnemen met onze Social Media afdeling (Twitter/Facebook) en ons daar in een privébericht het probleem uitleggen. Daar zullen we vervolgens kijken naar jouw gegevens en je een maatwerkoplossing bieden. Gaat dat lukken?
Ik heb overigens inderdaad gewoon m'n gratis dagkaart gekregen. Was ik toch een beetje ongeduldig 😉
Reputatie 6
Gelukkig maar!

Reageer