Home

Actie gratis weekend dagkaart

Trefwoorden:
  • M-K Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering M-K heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 0

19 mei 2017, 21:46

Op 7 april kreeg ik een brief in de bus dat ik een gratis weekend dagkaart kon ontvangen als ik binnen twee maanden een reis bij NS zou maken. Op zowel 20 als 21 april heb ik met NS gereisd. Ik heb echter nooit een couponcode ontvangen.

Bij NS kan ik deze reizen ook helemaal niet terugvinden terwijl het bij mijn OV chipkaart wel kan.

Aangezien ik in het weekend van 28 mei een reis wil maken zou het fijn zijn de gratis weekend dagkaart dan te kunnen gebruiken.
  • Miriam NSMiriam NS

Je kunt hier zien hoeveel waardering Miriam NS heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 2289
    Verkenner

Verkenner

20 mei 2017, 12:25

Hallo M-K en welkom op ons Serviceforum.
    Spijtig dat je nog geen bericht van ons hebt ontvangen. Ik kijk graag even na wat er precies mis gaat en of ik iets voor je kan betekenen. Als je mij je naam, volledige adres, woonplaats, geboortedatum en mailadres kunt sturen in een priv├ębericht dan kan ik je gegevens even bekijken.

P.S. Je kunt mij een bericht sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens op 'Stuur bericht'.
  • Miriam NSMiriam NS

Je kunt hier zien hoeveel waardering Miriam NS heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 2289
    Verkenner

Verkenner

21 mei 2017, 14:32

UPDATE: Ik heb de gegevens van M-K ontvangen en deze verder bekeken. Het klopt inderdaad dat er reizen zijn gemaakt en hiermee voldoet M-K dus aan de voorwaarden. In dit geval is het nog iets te vroeg om de kaart te ontvangen. De termijn van 2 maanden wordt hier aangehouden en M-K zal dus na 7 juni de gratis Weekendkaart ontvangen.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)