Home

Beantwoord: Email T/m 10 december gratis 1e klas upgrade bij aanmelding NS Extra - link met foutmelding

Trefwoorden:
  • BV Brussel Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering BV Brussel heeft ontvangen van andere leden.

Intercity
    Reacties: 6

7 december 2017, 18:18

Ik reageer op de ontvangen e-mail "Wist je dat je kunt profiteren van de extra’s van NS Extra? Dan ontvang je de handige check-uit alert service, maar ook vele andere voordelen. Zo krijg je bij aanmelding t/m 10 december bijvoorbeeld een 1e klas upgrade cadeau. Meld je dus snel gratis aan en ontdek jouw extra’s!"

Eens ingelogd op mijnns, op pagina https://www.ns.nl/mijnns#./nsextra krijg ik altijd deze foutmelding

Gone

The requested resource
    /nsextra/wicket/page
    is no longer available on this server and there is no forwarding address. Please remove all references to this resource.
    Gemarkeerd als antwoord: Chiel NS op 8 januari 2018, 10:11

Ik heb een nieuwe code geregeld voor BV Brussel.

Meelezers, zitten jullie ook met dit soort problemen? Neem contact op met de klantenservice.

Bekijk origineel
  • Denice NSDenice NS
    Moderator
    Reacties: 1250

7 december 2017, 19:05

Welkom op het Serviceforum, BV Brussel.

Ik begrijp dat het dus niet lukt om je aan te melden voor NS Extra? Zou je deze link eens willen proberen?
  • BV Brussel Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering BV Brussel heeft ontvangen van andere leden.

Intercity

7 december 2017, 19:21

Juist geprobeerd :

Er zijn technische problemen
    Probeert u het later nog eens.
  • Denice NSDenice NS
    Moderator

7 december 2017, 20:38

Krijg je die melding nadat je je kaartnummer en geldigheidsdatum hebt ingevoerd via de link die ik in mijn vorige reactie heb gezet?
  • BV Brussel Auteur

Intercity

7 december 2017, 20:59

De link werkt nu en na het invoeren van mijn kaartnummer en geldigheidsdatum krijg ik als antwoord :

Instellingen NS Extra
    Uw e-mailadres dat bij ons bekend is, is niet meer geldig. U kunt uw e-mailadres zelf aanpassen via Mijn NS. Heeft u vragen? Onze medewerkers van NS Klantenservice helpen u graag.

Maar mijn email adres is toch correct, ik krijg wel uw email ... !!!!
  • Denice NSDenice NS
    Moderator

7 december 2017, 21:05

Fijn dat het toch gelukt is. Wel vreemd is die foutmelding terwijl je wel de e-mail krijgt. Ik zal bij mijn collega's navragen of er meerdere mensen last hebben van deze foutmelding want dan klopt er binnen ons systeem toch echt iets niet en moet dat verder worden uitgezocht :)
  • BV Brussel Auteur

Intercity

7 december 2017, 21:21

Hartelijk bedankt voor de moeite
  • BV Brussel Auteur

Intercity

9 december 2017, 19:47

Nog altijd als antwoord :

Instellingen NS Extra
    Uw e-mailadres dat bij ons bekend is, is niet meer geldig. U kunt uw e-mailadres zelf aanpassen via Mijn NS. Heeft u vragen? Onze medewerkers van NS Klantenservice helpen u graag.

Geen idee/oplossing ?
  • Chiel NSChiel NS
    Moderator
    Reacties: 1335

10 december 2017, 14:38

Zou je misschien mij een berichtje willen sturen door op mijn naam te klikken? Als het nog steeds niet is gelukt kijk ik graag even met je mee. Ik heb dan wel nodig:

Je voorletters en achternaam
    Geboortedatum
    Postcode en huisnummer
    Je e-mailadres(sen).
  • BV Brussel Auteur

Intercity

12 december 2017, 09:52

Uiteindelijk had ik nog geen oplossing, het technische probleem blijft bestaan en
    Ik heb gratis 1e klas upgrade gemist
  • BV Brussel Auteur

Intercity

17 december 2017, 17:44

Probleem nooit opgelost !
  • Chiel NSChiel NS
    Moderator

17 december 2017, 20:16

Ik ben aan het uitzoeken waar het probleem ligt en ben in contact met BV Brussel.
  • Chiel NSChiel NS Antwoord
    Moderator

8 januari 2018, 10:11

Ik heb een nieuwe code geregeld voor BV Brussel.

Meelezers, zitten jullie ook met dit soort problemen? Neem contact op met de klantenservice.
  • MoDe

Je kunt hier zien hoeveel waardering MoDe heeft ontvangen van andere leden.

Reisleider*
    Reacties: 249

8 januari 2018, 20:27

BV Brussel schreef:

Uiteindelijk had ik nog geen oplossing, het technische probleem blijft bestaan en
    Ik heb gratis 1e klas upgrade gemist

Wel kunnen aanmelden voor 9 december 2017, maar nooit welkomstmail gehad, dus ook geen code voor upgrade.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)