beantwoord

Email T/m 10 december gratis 1e klas upgrade bij aanmelding NS Extra - link met foutmelding


Ik reageer op de ontvangen e-mail "Wist je dat je kunt profiteren van de extra’s van NS Extra? Dan ontvang je de handige check-uit alert service, maar ook vele andere voordelen. Zo krijg je bij aanmelding t/m 10 december bijvoorbeeld een 1e klas upgrade cadeau. Meld je dus snel gratis aan en ontdek jouw extra’s!"

Eens ingelogd op mijnns, op pagina https://www.ns.nl/mijnns#./nsextra krijg ik altijd deze foutmelding

Gone

The requested resource
/nsextra/wicket/page
is no longer available on this server and there is no forwarding address. Please remove all references to this resource.
icon

Beste antwoord door Chiel NS 8 januari 2018, 10:11

Ik heb een nieuwe code geregeld voor BV Brussel.

Meelezers, zitten jullie ook met dit soort problemen? Neem contact op met de klantenservice.

Bekijk origineel

13 reacties

Welkom op het Serviceforum, BV Brussel.

Ik begrijp dat het dus niet lukt om je aan te melden voor NS Extra? Zou je deze link eens willen proberen?
Juist geprobeerd :

Er zijn technische problemen
Probeert u het later nog eens.
Krijg je die melding nadat je je kaartnummer en geldigheidsdatum hebt ingevoerd via de link die ik in mijn vorige reactie heb gezet?
De link werkt nu en na het invoeren van mijn kaartnummer en geldigheidsdatum krijg ik als antwoord :

Instellingen NS Extra
Uw e-mailadres dat bij ons bekend is, is niet meer geldig. U kunt uw e-mailadres zelf aanpassen via Mijn NS. Heeft u vragen? Onze medewerkers van NS Klantenservice helpen u graag.

Maar mijn email adres is toch correct, ik krijg wel uw email ... !!!!
Fijn dat het toch gelukt is. Wel vreemd is die foutmelding terwijl je wel de e-mail krijgt. Ik zal bij mijn collega's navragen of er meerdere mensen last hebben van deze foutmelding want dan klopt er binnen ons systeem toch echt iets niet en moet dat verder worden uitgezocht 🙂
Hartelijk bedankt voor de moeite
Nog altijd als antwoord :

Instellingen NS Extra
Uw e-mailadres dat bij ons bekend is, is niet meer geldig. U kunt uw e-mailadres zelf aanpassen via Mijn NS. Heeft u vragen? Onze medewerkers van NS Klantenservice helpen u graag.

Geen idee/oplossing ?
Zou je misschien mij een berichtje willen sturen door op mijn naam te klikken? Als het nog steeds niet is gelukt kijk ik graag even met je mee. Ik heb dan wel nodig:

Je voorletters en achternaam
Geboortedatum
Postcode en huisnummer
Je e-mailadres(sen).
Uiteindelijk had ik nog geen oplossing, het technische probleem blijft bestaan en
Ik heb gratis 1e klas upgrade gemist
Probleem nooit opgelost !
Ik ben aan het uitzoeken waar het probleem ligt en ben in contact met BV Brussel.
Ik heb een nieuwe code geregeld voor BV Brussel.

Meelezers, zitten jullie ook met dit soort problemen? Neem contact op met de klantenservice.
Reputatie 3
BV Brussel schreef:

Uiteindelijk had ik nog geen oplossing, het technische probleem blijft bestaan en
Ik heb gratis 1e klas upgrade gemist


Wel kunnen aanmelden voor 9 december 2017, maar nooit welkomstmail gehad, dus ook geen code voor upgrade.

Reageer