beantwoord

'Gratis' ov-fiets


23 mei kreeg ik de volgende mail:
Ga eropuit met een gratis OV-fietsrit t.w.v. € 3,85. Je kunt deze gratis rit t/m 31 mei aanvragen. De rit is te gebruiken t/m 30 juni.

Bevestigingsmail:
Bedankt voor uw aanvraag van een OV-fietsrit. Hierbij bevestigen we dat uw gratis rit vanaf nu klaarstaat op OV-chipkaartnummer etc.

Donderdag 29 'gratis' fiets gepakt en nu zie ik dat er toch een rit van €3,85 is afgeboekt van mijn rekening. Graag verneem ik hoe dit rechtgezet kan worden.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 17 juli 2017, 12:41

Hallo thor.kasemot en welkom op het NS Serviceforum.

Mogelijk is deze korting verleend op een eerder moment, of wordt deze korting later in jouw factuur verwerkt. Uiteraard heb ik daar niet direct antwoord op, maar zoals Purelove aangeeft: telefonische klantenservice OV-fiets bereikbaar per 030 7515155 (optie 2, dan optie 3) is in dit geval de beste en snelste optie. Deze zijn ook op Twitter en Facebook te vinden. Stuur ons een berichtje!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Je kunt het beste even contact opnemen met klantenservice, daar kunnen De collega's precies kijken wat er mis is gegaan die dag. Je kunt contact opnemen met: 030-7515155. Hopelijk is dit snel opgelost!
Reputatie 6
Hallo thor.kasemot en welkom op het NS Serviceforum.

Mogelijk is deze korting verleend op een eerder moment, of wordt deze korting later in jouw factuur verwerkt. Uiteraard heb ik daar niet direct antwoord op, maar zoals Purelove aangeeft: telefonische klantenservice OV-fiets bereikbaar per 030 7515155 (optie 2, dan optie 3) is in dit geval de beste en snelste optie. Deze zijn ook op Twitter en Facebook te vinden. Stuur ons een berichtje!
Via Facebook heb ik contact gezocht en een oplossing gekregen. Wel jammer dat het proces onbetrouwbaar blijkt, voor het bedrag hoef ik niet wakker te liggen.

Reageer