beantwoord

kortingscode

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik wil graag reistour met de kortingscode dat ik heb al ontvangen en vulde code online in.
maar werkt dat niet. How moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 15 april 2018, 18:20

Update: Ik heb nog geen privébericht ontvangen van krjo, dus ga ervan uit dat het uiteindelijk toch gelukt is!

Voor de meelezers: Mochten er problemen zijn in het gebruik van kortingscode's bij actieproducten, is het verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice! Dat gaat het snelst via 030-7515155, Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Welkom op het forum!

Als het om een NS Extra code gaat (dagretour 2 personen) kan je het beste reageren in dit topic.
ik heb kortingscode ingevuld maar nog steeds error bericht.
Goedemorgen krjo en welkom op het NS Serviceforum!

Klopt het dat het gaat om de NS Extra aanbieding waar Robert B naar refereert, die is uitgezet in dit topic? Zo ja, dan mag je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens:

- Voorletters, achternaam en geboortedatum
- Postcode en huisnummer
- E-mailadres en foutieve codes

Dan ga ik kijken of ik dit voor je kan oplossen! Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken, en dan via de knop 'Stuur bericht'.
Is het verzilveren inmiddels gelukt, krjo?
Update: Ik heb nog geen privébericht ontvangen van krjo, dus ga ervan uit dat het uiteindelijk toch gelukt is!

Voor de meelezers: Mochten er problemen zijn in het gebruik van kortingscode's bij actieproducten, is het verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice! Dat gaat het snelst via 030-7515155, Twitter of Facebook.

Reageer