NS Extra februari 2018: samen op pad met Valentijn in de 1e klas

Toon eerste bericht

58 reacties

Graag gedaan 🙂
Ik heb helemaal geen codes gehad... is dit alleen voor NS extra gebruikers en niet voor de nieuwe "NS Extra Studenten"?
Staat deze niet toevallig tussen je ongewenste berichten, Djaza?
Goedemorgen...vraagje: Moeten de 2 1e klas upgrades op één dag worden gebruikt of mag ik ze op verschillende dagen gebruiken. en tot wanneer mogen ze gebruikt worden nadat ze verzilverd zijn?
Reputatie 6
De twee upgrades kunnen op verschillende dagen gebruikt worden, al is het leuker om samen op reis te gaan en hier gebruik van te maken natuurlijk. Het is wel toegestaan dus!
De einddatum (geldigheid) van de tickets is willekeurig: het kan eind februari zijn of eind maart. Dit is een proef, waarbij reizigersspreiding en klantvriendelijkheid wordt bekeken met het oog op volgende acties. In de mail zal aangegeven worden tot wanneer deze tickets geldig zijn.
Ik vind het een top actie en ga er met plezier gebruik van maken.
Reputatie 6
Fijn om te lezen Jordy!
Complimenten dat ditmaal de avondspits inbegrepen is. Dit maakt de actie een leuke toevoeging voor ons Valentijnsdiner!
Hmm, dat was me nog niet eens opgevallen.. Hopelijk zijn de conducteurs hier ook van op de hoogte 🙂
leuk hoor....dit is nou eens een echt kadootje ?
petertilburg schreef:

Complimenten dat ditmaal de avondspits inbegrepen is. Dit maakt de actie een leuke toevoeging voor ons Valentijnsdiner!

Geniet ervan!
Gerdaaaa schreef:

leuk hoor....dit is nou eens een echt kadootje ?

Leuk om te lezen Gerda!
is deze actie alleen geldig in treinen van ns of ook bij de regionale vervoerders? ik bedoel dan meereiskaart
De Meereiskaart is geldig in binnenlandse treinen. Voor het reizen met de Intercity direct (voorheen Fyra) en de ICE-treinen geldt een toeslagverplichting, de Toeslag 2-1 Dagkaart is niet geldig in Thalys-treinen.
Toch jammer dat er twee versies verspreid zijn zonder dat dat duidelijk gemaakt is. Mijn vrouw heeft de feb versie gekregen en ik de mrt versie. Geen verschil gemerkt dus mijn versie gebruikt voor de reis van deze week. Toen we voor maart een reis wilde boeken bijna ruzie gekregen omdat ik dacht dat maart kon en mijn vrouw dat het alleen feb kon zijn. Blijkt dus allebei gelijk te zijn maar volgende maand kunnen we dus de upgrade die we nog hebben niet gebruiken. Was her wel van te voren bekend dan hadden we uiteraard de feb versie deze week gebruikt.
Reputatie 7
Badge
petertilburg schreef:

Complimenten dat ditmaal de avondspits inbegrepen is.

Volgens mij was de Valentijns upgrade van vorig jaar de hele dag geldig, dus ook in de ochtendspits. Zo niet dan heb ik vorig jaar verkeerd gelezen en ben dus 's morgens onterecht in de eerste klas gaan zitten op mijn verjaardag 😛
Overigens was er toen zoals iedere ochtend de afgelopen 3½ jaar geen controle.
Hoe kan ik de code op mn ov chipkaart zetten? Ik reis met 40% korting en dit kan niet met een eticket toch.. dus wil graag gewoon inchecke op t sation maar wel graag met de overgang naar 1e klas...groetjes Clarita
Reputatie 2
Jammer van dat willekeurige onderscheid. Heb zelf een langere reis begin maart met een vriendin en wilde deze graag daarvoor gebruiken. Ik heb februari gekregen... Komende week maar eens voor half uurtje het kaartje gebruiken.
Reputatie 3
ebuckers schreef:

Bij de voorwaarden staat o.a.
"
> Niet geldig in combinatie met een vervoerbewijs van HEMA, Kruidvat, Blokker, Albert Heijn, Jumbo of actiekaarten uit de Spoordeelwinkel
> De Toeslag 2-1 Dagkaart is geldig in binnenlandse treinen. Voor het reizen met de Intercity direct (voorheen Fyra) en de ICE-treinen geldt een toeslagverplichting, de Toeslag 2-1 Dagkaart is niet geldig in Thalys-treinen
> Niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen of voor geld inwisselbaar
"

Graag ook mensen gaan beboeten die met een actie op actie kaartje 1e klas reizen. Niet meer coulant hiernaar zijn.
Reputatie 3
Denice NS schreef:

Je kan de couponcodes verzilveren tot en met 28 februari 2018.

Waarom kan je ze verzilveren tot en met 28 februari 2018, maar wel gebruiken tot en met 31 maart 2018. Ik wil 30 maart 2018 met de trein en dan moet ik deze gratis upgrade op 28 februari al bestellen. Wat als ik onverhoopt op 30 maart 2018 niet kan? Krijg ik zeker geen nieuwe uit coulance.
Reputatie 5
Badge +1
Dat is vaak zo bij dit soort acties johnnyvtz1990. Je krijgt tot een bepaalde periode de tijd om het ticket aan te schaffen en te verzilveren. Vervolgens is er dan nog een periode waarin je met het ticket kunt reizen, maar deze niet meer aan te schaffen is. Het kan ook zo zijn dat als je vandaag een ticket aanschaft voor morgen dat er dan alsnog iets tussenkomt waardoor je niet kunt reizen. Dat blijft altijd een risico.
Hoi!

Ik heb een abbo bij NS en krijg ieder jaar deze mail. Onlangs ook gekregen maar nu.... ben ik de mail kwijt! Ik kan hem echt nergens terugvinden! NS: Kan er een nieuwe code naar mij worden verzonden?
Reputatie 6
Jammer om te lezen dat je de e-mail kwijt bent Saskia!
Ik wil je hierbij adviseren om contact te leggen met onze Klantenservice (via Twitter/Facebook) om te kijken of er nog iets mogelijk is. Laat ons vooral weten of het gelukt is.
Ik heb de code gedownload op 22 feb om het op 23 feb te kunnen gebruiken en wilde het laden in de Reisplanner Xtra app. Dus niet uitprinten. Helaas komt hij in de app niet naar voren. Ik kan de code ook niet nog een keer invoeren/gebruiken en ben nu dus mijn upgrade kwijt. Of kan ik de upgrade nog ergens naar voren krijgen?
Reputatie 6
Hallo NoraB. en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend dat jouw kortingscode verloren lijkt te zijn gegaan in het bestelproces. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw voorletters, geboortedatum, e-mailadres, achternaam, postcode en huisnummer? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen. Een privébericht verstuur je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.

@SaskiaWayenberg
Mocht je nog geen antwoord hebben gevonden bij de Klantenservice, kun jij bovenstaande instructie ook opvolgen. Dan zie ik jouw privébericht ook graag tegemoet!

Reageer