Home

Fout spoor in reisplanner

• Barbara1975 Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering Barbara1975 heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 0

3 april 2017, 07:25

Sinds de nieuwe dienstregeling staat er een fout in de reisplanner. Als je van DH Ln v NOI naar Zaandam reist en in Amsterdam Sloterdijk overstapt op de sprinter naar Hoorn, is deze overstap niet op spoor 4 maar spoor 9/10. Deze sporen liggen 5-10 minuten van het hoofdstation af dus deze overstap is ook niet te halen.
  • Erryt NSErryt NS
    Moderator
    Reacties: 1738

3 april 2017, 12:24

Hallo Barbara1975 en welkom op het NS Serviceforum,

Ik heb even voor je nagekeken op NS.nl waar de Sprinter naar Hoorn vertrekt en deze vertrekt inderdaad van spoor 9 in Amsterdam Sloterdijk en je hebt 7 minuten overstaptijd. Je komt aan op spoor 8. Of deze overstap te halen is kan ik niet beoordelen, maar ik zal het doorgeven dat deze verkeerd in de reisplanner staat.
  • Erryt NSErryt NS
    Moderator

10 april 2017, 19:25

Ik heb zojuist antwoord ontvangen dat het zal worden aangepast. Ik zag zojuist dat onze reisplanner nog sporadisch de overstap op spoor 4 toont, maar heb de vraag uitgezet of de trein dan wel vanaf dat spoor vertrekt.
  • Erryt NSErryt NS
    Moderator

21 april 2017, 10:46

De informatie is bijgewerkt en alles klopt.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)