Home

Beantwoord: Kiosk voucher

• LauraD2793 Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering LauraD2793 heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 0

13 mei 2017, 13:03

Beste heer/mevrouw,
    Vandaag had ik vertraging tussen eindhoven en den bosch ivm werkzaamheden. Bij het instappen van de snelbus kregwn we een flyer voor een vragenlijst op http://ns.nl/mijntreinreis waarvoor je een kiosk voucher twv 2,50 krijgt. Na het invullen is er nergens een voucher te bekennen! Hoe zit dit?
    Gemarkeerd als antwoord: Wouter NS op 13 mei 2017, 14:50

Hi LauraD2793,

Dat is vreemd. Ik heb het getest en ik krijg ook geen Kiosk voucher. Ik laat uitzoeken.

EDIT: Inmiddels is het probleem opgelost

Bekijk origineel
  • Wouter NS Antwoord
    Intercity
    Reacties: 546

13 mei 2017, 14:50

Hi LauraD2793,

Dat is vreemd. Ik heb het getest en ik krijg ook geen Kiosk voucher. Ik laat uitzoeken.

EDIT: Inmiddels is het probleem opgelost
  • volvo8700

Je kunt hier zien hoeveel waardering volvo8700 heeft ontvangen van andere leden.

Reisleider**
    Reacties: 680

14 mei 2017, 17:44

Ik kreeg als eindscherm bedankt voor uw deelname, denk dat daar die voucher is vergeten.
  • Klaas-Jan NSKlaas-Jan NS
    moderator
    Reacties: 6180

19 mei 2017, 22:13

@LauraD2793 Wanneer je op mijn naam klikt krijg je de mogelijkheid om een privébericht te sturen. Ik voorzie je alsnog graag van een tegemoetkoming.

EDIT: Ik heb Laura inmiddels voorzien van de tegemoetkoming.
  • MoDe

Je kunt hier zien hoeveel waardering MoDe heeft ontvangen van andere leden.

Reisadviseur**
    Reacties: 202

19 mei 2017, 22:28

Blijkbaar zijn die flyers selectief uitgedeeld? Op 14 mei j.l. zelfde traject gereisd en hebben niets gezien. Eerlijk gezegd nog nooit iets ter verzachting van vertraging wegens werkzaamheden gekregen, Alleen vertraging en extra kosten.
  • Klaas-Jan NSKlaas-Jan NS
    moderator
    Reacties: 6180

19 mei 2017, 22:54

We hebben een ruimhartig beleid aangaande geld terug bij vertraging MoDe. Werkzaamheden zijn af en toe nodig, daar kunnen wij weinig aan doen. Maar ik snap best dat dit frustrerend kan zijn.
  • MoDe

Je kunt hier zien hoeveel waardering MoDe heeft ontvangen van andere leden.

Reisadviseur**
    Reacties: 202

20 mei 2017, 00:46

Klaas-Jan NS schreef:

We hebben een ruimhartig beleid aangaande geld terug bij vertraging MoDe. Werkzaamheden zijn af en toe nodig, daar kunnen wij weinig aan doen. Maar ik snap best dat dit frustrerend kan zijn.

Bij vertraging vanwege werkzaamheden geldt geen 'geld-terug-bij-vertraging' :(

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)