Home

Beantwoord: Borden en treintijden werken niet in Wierden

• Wierden-Hengelo Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering Wierden-Hengelo heeft ontvangen van andere leden.

Sprinter
    Reacties: 4

12 oktober 2017, 06:26

Op station Wierden werken al dagen meerdere dagen de borden op de perrons niet en het treintijdenapparaat voor op het station ook niet...
    Gemarkeerd als antwoord: Henk_NL op 12 oktober 2017, 14:55

storing info systeem
    Door een storing in het informatiesysteem kunnen de digitale schermen verkeerde informatie geven, de ns app en reisplanner zijn wel actueel.

Melding is inmiddels alweer vervallen overigens :-)

Bekijk origineel
  • MarkM93

Je kunt hier zien hoeveel waardering MarkM93 heeft ontvangen van andere leden.

Reisadviseur**
    Reacties: 408

12 oktober 2017, 09:29

Ik reed er net nog langs, niks aan de hand. De grote borden dan. Het "samenvattingsbord" (of hoe dat ook heet) weet ik niet.
  • Annewil NSAnnewil NS
    Moderator
    Reacties: 1335

12 oktober 2017, 13:34

Hallo Wierden-Hengelo, welkom op het NS Serviceforum.

Kan het zijn dat de borden weer goed werken op dit moment? Gezien de observatie van MarkM93? Mocht dit niet het geval zijn wil je dan in dit topic de specifieke informatie over de borden die het niet doen op station Wierden doorgeven? Dus wat er niet werkt aan de borden, waar die borden zich bevinden en het nummer achterop de borden waar het om gaat? Dan pakken wij dit verder op.
  • Henk_NL Antwoord
    Reacties: 2600

12 oktober 2017, 14:55

storing info systeem
    Door een storing in het informatiesysteem kunnen de digitale schermen verkeerde informatie geven, de ns app en reisplanner zijn wel actueel.

Melding is inmiddels alweer vervallen overigens :-)
    ♪┏(°.°)┛┗(°.°)┓┗(°.°)┛┏(°.°)┓ ♪
  • Wierden-Hengelo Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering Wierden-Hengelo heeft ontvangen van andere leden.

Sprinter

12 oktober 2017, 16:13

Bedankt voor de reacties maar er is helemaal niks verbeterd. Beide borden (spoor 1 blijft op 11.33 Almelo staan en spoor 2 is leeg) doen het nog steeds niet.
    Ook de monitor staat al dagen op dezelfde tijd.
  • Iris NSIris NS
    Moderator
    Reacties: 1383

12 oktober 2017, 21:08

Wat vervelend, Wierden-Hengelo. Heb je de nummers gecheckt?
  • Wierden-Hengelo Auteur

Sprinter

12 oktober 2017, 21:21

Ik zag geen nummer op spoor 1 en had ook geen tijd om terug te lopen om ook bij spoor 2 te kijken. Vanmorgen ben ik door het maken van account en de melding ook al vergeten in te checken... Alleen het 'Zwolle-bord' op spoor 3 doet het en verder doet alles het niet. Ik had gehoopt dat dat genoeg zou zijn.
  • Iris NSIris NS
    Moderator
    Reacties: 1383

12 oktober 2017, 21:28

Oh, wat balen! Zonder nummer kan ik helaas geen melding doorgeven. Ik hoop dat het morgen weer gefixt is! Hopelijk heb je geen boete gekregen voor het niet inchecken?
  • Wierden-Hengelo Auteur

Sprinter

12 oktober 2017, 22:07

Nee, dat niet. Prettige conducteur!
    Nou de signalering nog!
  • Wierden-Hengelo Auteur

Sprinter

13 oktober 2017, 08:22

De signalering op beide sporen werkt weer!
    De monitor nog niet.
    Nr vd monitor: G3205103-01-m01 +
    211287
  • Thomas NSThomas NS

Je kunt hier zien hoeveel waardering Thomas NS heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 2025

13 oktober 2017, 17:20

Ik ga kijken of hiernaar gekeken kan worden, bedankt voor de update!

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)