beantwoord

Incheckzuilen Houten Castellum

Graag zou ik meer incheckzuilen willen hebben op Houten Castellum. Nu sta je in de spits te wachten. Verder staan ze verkeerd, te ver het perron op. Waarom niet bij de ingang van het station?
Verder kun je nergens behoorlijk schuilen als het regent of waait op het station.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 25 juli 2017, 20:52

Goedenavond Vinex. Ik heb je feedback over de plaatsing en het tekort aan incheckzuilen doorgegeven. Wat betreft de schuilmogelijkheden zie ik dat er in het midden van het perron een overdakking is om de trap heen, plus nog een aantal kleinere overdekte wachthokjes.

Bekijk origineel

17 reacties

Goedenavond Vinex. Ik heb je feedback over de plaatsing en het tekort aan incheckzuilen doorgegeven. Wat betreft de schuilmogelijkheden zie ik dat er in het midden van het perron een overdakking is om de trap heen, plus nog een aantal kleinere overdekte wachthokjes.
Reputatie 7
Badge +3
Ik breek even in... Zijn er op Strijp-S al paaltjes bij geplaatst?

Zelfde probleem 1 paaltje en in de rij tijdens de spits.
Reputatie 6
Wij hebben afgelopen week, toevallig, een geluid vanuit Social Media gegeven, dat we dit ook merken. Er wordt gekeken naar de opties Robert!
Stijn NS schreef:

Bedankt Stijn, verder zou ik willen aangeven dat de overdekte wachthokjes niet echt uitnodigen om daar te schuilen omdat je dan al nat bent voordat je ze bereikt hebt.. ze staan niet onder de overkapping van het station.Ze zijn ook wat klein..

Verder mis ik op het perron een stationsklok alsmede een digitaal bord met de actuele vertrektijden. Het digitale bord met vertrektijden staat nu bij de ingang van het station. Een stationsklok is nu uberhaupt niet voorradig.

Graag zou ik ook de rookzone niet naast de incheckpalen zien. Liefst natuurlijk een totaal verbod op roken op publieke plekken, maar ik snap dat dit nog al gevoelig ligt. De rookzone verplaatsen naar het einde van het perron lijkt me een mooie tussenoplossing.
Bedankt voor verdere feedback Vinex. Ik ga dit delen met de beheerder zodat we hier zelf ook kritisch naar kunnen kijken.
3 maanden verder en ik sta nog steeds in de zeikende regen in -dan wel uit te checken.
Inmiddels 4 maanden..
Je suggestie is nogmaals naar de afdeling verstuurd die hierover gaat. Ik kan helaas niet meer voor je doen.
Zojuist een terugkoppeling gekregen dat het onze aandacht heeft. Indien ik meer te horen krijg dan laat ik dat hier weten. Vanwege dat dit al een tijd speelt heb ik het vermoeden dat het nog wel even kan duren. Ik heb geen antwoord gekregen waarom het zo lang duurt.
Ik heb een reminder verstuurd of er al meer bekend is.
Ik heb helaas een terugkoppeling ontvangen. Ik kan jullie nog niet van een update voorzien. Ik heb om een indicatie gevraagd, maar ook die konden zij mij niet geven. Excuses hiervoor.
Er is een onderzoek gaande die nog niet helemaal is afgerond. Ik heb nogmaals gevraagd of ik wat terug kon koppelen, maar een prognose konden zij mij niet geven. Als ik weer iets te horen krijg zal ik dat hier melden.
Dag Erryt, bedankt voor de update. Ik hoor graag van je.
Helaas kan ik nog niets terugkoppelen.
De vraag staat nog steeds uit. Ik blijf aan de bel trekken tot ik een antwoord krijg.
Ik verwacht volgende week met een terugkoppeling te komen. Ik heb al vernomen dat er wel een stationsklok aanwezig is en er een digitaal bord hangt/staat met actuele reisinformatie.
De suggestie is al een tijd geleden ontvangen. Ik heb helaas geen terugkoppeling ontvangen dat wij de overkapping zullen verplaatsen of uitbreiden. Zoals ik vorige week al aangaf hangt er wel een klok een een digitaal bord met actuele reisinformatie. Ik wil je bedanken voor de suggestie, Vinex. Ik kan helaas niets anders voor je doen dan meehopen dat de overkapping elders zal worden geplaatst of dat deze zal worden uitgebreid.

Reageer