Bij wie moet ik nu het te veel betaalde terug halen. Ritje koste 20 euro.
En waarom die totaal niet logische entree van poortjes op een NS station.
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineelBeste antwoord door Tochjo
Bekijk origineelhet moeten in/uitchecken per vervoerder is een principiële fout geweest bij de ontwikkeling van de ovchipkaart waarbij dit ict probleem op de klanten werd afgewenteld. Het was pure onwil om dit simpele probleem op te lossen met als gevolg al jarenlange ellende met onduidelijke in/uitcheck procedures. Een blijvende “flaw” in het systeem. Men had het in/uitchecken op prorail nivo kunnen regelen waarbij de in/uitcheck automatisch naar de juiste vervoerder kon worden gedelegeerd, maar die trok de handen er van af.
Bij de huidige incheck in amersfoort achterzijde is het totaal niet duidelijk waar je je bij aanmeldt: alle poortjes zijn hetzelfde. Ook ik ben hier bij de verkeerde vervoerder ingecheckt, zonder me dit te realiseren.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.