Trein Maastricht laten vervallen 12:27??!!

Zojuist echt een vervelende actie meegemaakt op het station in Eindhoven. De trein naar Maastricht van 12:27 wordt last minute (middels een omroepbericht in de al klaar voor vertrek staande trein) geannuleerd. Iedereen uitstappen en van perron 5 naar perron 2 gaan want daar stond de vervangende trein klaar. Beide treinen hadden het achterste gedeelte niet meer in gebruik dus de loopafstand was behoorlijk groot. Gehaast, hoog zwanger en slecht ter been in 3 minuten weten door te lopen reed de vervangende trein voor mijn neus weg. Om vervolgens binnen wederom 3 minuten terug te moeten lopen naar de intercity naar Heerlen die dan weer vertrok. Ik heb hier geen woorden voor...

3 reacties

Hoi Veralin,

Ik kan me voorstellen dat het erg vermoeiend is als dit je overkomt in jouw situatie. Wat een pech! Het gebeurt soms inderdaad dat het last minute pas bekend wordt dat de trein niet vertrekken kan helaas. Het is dan heel snel switchen naar een andere trein, maar als je zwanger en slecht ter been bent dan begrijp ik dat dat niet zo makkelijk gaat. Ik hoop dat je volgende reis een heel stuk relaxter verloopt. En veel succes en gezondheid gewenst tijdens je laatste loodjes 🙂
Intercity naar Maastricht vertrek van Spoor 5??????
Is dit nieuw ofzo???? Trein vertrekt toch van spoor 1 of 2??.......
Van spoor 5 is het normaliter richting Den Bosch toch?.....
Of mis ik iets? Groet (Eindhoven)
Badge
Spoor 5 is inderdaad in reguliere dienst voor de treinen richting Boxtel (Den Bosch / Tilburg), evenals 4 en 6 overigens. De IC's richting Sittard (Maastricht / Heerlen) vertrekken afwisselend van spoor 2 en 3.

Reageer