Home

Beantwoord: Uitchecken op station Voorschoten, poortjes gaan niet open.

  • rsnel Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel waardering rsnel heeft ontvangen van andere leden.

    Intercity
    Reacties: 5

    13 augustus 2017, 11:16

    Ik kom niet vaak op station Voorschoten, maar het nu al meerdere malen voor een dicht poortje gestaan op dit station, wat zeer irritant is.

    Ik check in op Den Haag, en wil dan in Voorschoten uitchecken.
    Houd mijn pasje voor het apparaat, en het toetsel zegt dat ik uitgecheckt ben.
    De poortjes blijven echter gesloten!!!!!
    Ik houd mijn pasje weer voor het apparaat, en het toestel zegt nu "U bent al uitgecheckt".

    Het poortje blijft echter gesloten.
    De enige manier om dan naar buiten te komen, is tegen het poortje beuken, totdat het open gaat.
    Ik kom niet vaak op Voorschoten, maar heb dit al meerdere keren gehad!

    NS DOE HIER WAT AAN OP VOORSCHOTEN :@
    Gemarkeerd als antwoord: Chiel NS op 13 augustus 2017, 12:04

    Goedemorgen rsnel, welkom op het NS Serviceforum.

    Vervelend dat een poortje steeds blokkeert. Ik begrijp dat je dit probleem echt alleen op een poortje in Voorschoten hebt? Zou je de volgende keer dat je daar bent, misschien het nummer van het poortje kunnen noteren en doorgeven? Dan kunnen wij er naar laten kijken.

    Bekijk origineel
  • iMark

    Je kunt hier zien hoeveel waardering iMark heeft ontvangen van andere leden.

    Koploper*
    Reacties: 2764
    Verkenner

    Verkenner

    OV-chip specialist

    OV-chip specialist

    13 augustus 2017, 11:42

    Bij de poortjes moet een service- en alarmknop aanwezig zijn. Het lijkt me verstandiger om eerst contact te zoeken met de meldkamer alvorens op poortjes te gaan beuken.
  • Chiel NSChiel NS Antwoord
    Moderator
    Reacties: 984

    13 augustus 2017, 12:04

    Goedemorgen rsnel, welkom op het NS Serviceforum.

    Vervelend dat een poortje steeds blokkeert. Ik begrijp dat je dit probleem echt alleen op een poortje in Voorschoten hebt? Zou je de volgende keer dat je daar bent, misschien het nummer van het poortje kunnen noteren en doorgeven? Dan kunnen wij er naar laten kijken.
  • rsnel Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel waardering rsnel heeft ontvangen van andere leden.

    Intercity
    Reacties: 5

    13 augustus 2017, 12:10

    iMark schreef:

    Bij de poortjes moet een service- en alarmknop aanwezig zijn. Het lijkt me verstandiger om eerst contact te zoeken met de meldkamer alvorens op poortjes te gaan beuken.


    Is een idee, maar als het systeem gewoon zou werken, zou dit nooit moeten kunnen gebeuren.
    Irritante bug in software systeem
  • rsnel Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel waardering rsnel heeft ontvangen van andere leden.

    Intercity
    Reacties: 5

    13 augustus 2017, 12:12

    Ik weet welk poortje het was, het enige poortje waarmee je ook gebruik kan maken van de qr code.
    Waar op het poortje staat welke poortje dit is.
  • Klaas-Jan NSKlaas-Jan NS
    moderator
    Reacties: 5962

    14 augustus 2017, 09:52

    Ik heb het doorgegeven rsnel en we gaan deze week het poortje nakijken.
  • InterCityNederland

    Je kunt hier zien hoeveel waardering InterCityNederland heeft ontvangen van andere leden.

    Reisadviseur****
    Reacties: 251

    21 augustus 2017, 17:07

    Als het poortje niet opent hou dan je pas bij een andere lezer. Wellichr gaat dat poortje open en is dat ene poortje gewoon kapot.
  • Robert B

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Robert B heeft ontvangen van andere leden.

    Reisleider**
    Reacties: 1173
    Verkenner

    Verkenner

    21 augustus 2017, 17:22

    Het schijnt dat de brede poortjes met 'scan uw ticket' het probleem hebben dat ze niet open gaan als er zich iets in de doorgang bevindt. Voor een volgende keer (of zo'n zelfde soort poortje) letterlijk een stap achteruit doen en ze gaan alsnog open.
    Alles hier post ik op persoonlijke titel, dus niet namens NS.
  • Aar

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Aar heeft ontvangen van andere leden.

    Reisleider*
    Reacties: 745

    21 augustus 2017, 20:51

    rsnel schreef:

    iMark schreef:

    Bij de poortjes moet een service- en alarmknop aanwezig zijn. Het lijkt me verstandiger om eerst contact te zoeken met de meldkamer alvorens op poortjes te gaan beuken.


    Is een idee, maar als het systeem gewoon zou werken, zou dit nooit moeten kunnen gebeuren.
    Irritante bug in software systeem


    Kan ook hardwarematig zijn met een kapotte sensor of iets dergelijks... ;-)
    Eigenaar van: Treinenweb.nl, twittert via @AarClay

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)