Home

Beantwoord: 10 okt 2017 ov saldo 20 euro opgewaardeerd

Trefwoorden:
  • martijn0000 Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering martijn0000 heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 1

11 oktober 2017, 10:20

Ik was in Rotterdam centraal en bracht 2 mensen een 2 treinkaartjes voorgeschoten ( 31,40 euro enkele reis intercity direct gepind voor 2 personen) om ze naar Schiphol reizen en liep ik uitgang en kreeg een melding van poort dat mijn saldo te laag en mijn ov pas saldo was 6,86 euro en 20 euro opgewaardeerd en ik liep uitgang en toen 20 euro afgeschreven ZONDER reizen.Ik bleef alleen maar in R'dam CS.
    Hoe kan dat nou? ZONDER reizen toch 20 euro afschrijven, ik was met mannen binnengelopen om aan ze uit te leggen welke spoor moeten ze nemen (2 mannen zijn Indonesiƫrs van scheepvaart, dus ze kennen in NL niet zo goed) en dan liep ik naar de uitgang.Dat kan echt gewoon niet ! Waar blijft die 20 euro nu?!?!?
    In mijn verleden tot nu heb ik wel totaal 60 euro kwijt .En Ik heb helemaal geen vertrouwen meer in OV pas.
    De 40 euro terug halen is nu niet meer mogelijk, daarom probeer ik op deze weg om mijn die 20 euro terugvragen (10 okt 2017).
    Ik keek naar mijn banksaldo en staat inderdaad wel 20 euro afgeschreven en op OV saldo niet, hoe zit dan nou?
    Ik had bij www.uitcheckgemist.nl ingevuld, maar ik kan niet die bedrag terughalen, want het staat niet op website van saldo en opgewaardeerde bedrag (20 euro). Heel bizar !
    Het lijkt wel op een diefstal van mijn overgemaakte 20 euro !
    Ik heb alle bewijzen en kan niet die website (uitcheckgemist.nl) geld terug vragen. Lijkt het wel op een malafide website wel!
    Gemarkeerd als antwoord: martijn0000 op 12 oktober 2017, 21:15

Ik ging naar infobalie in Rdam CS en legde het boel uit . Gelukt om 20 euro terug, ik krijg het ongeveer 2 weken binnen.
    Maar helaas geen compensatie voor 'n ellende , ik moest wel een middagje vrij houden om naar de infobalie gaan.

Grt

Bekijk origineel
  • Erryt NSErryt NS
    Moderator
    Reacties: 1975

11 oktober 2017, 11:37

Hallo martijn0000 en welkom op het NS Serviceforum,

Spijtig dat het is misgegaan. Ik heb het vermoeden dat je automatisch laden aan hebt staan. Waarschijnlijk staat het bedrag wat je mist nog als saldo op je OV-chipkaart. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om uit te zoeken waar dit bedrag precies is gebleven. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Laat je ons weten hoe het contact verliep en waar het bedrag is gebleven?
  • martijn0000 Antwoord

Je kunt hier zien hoeveel waardering martijn0000 heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 1

12 oktober 2017, 21:15

Ik ging naar infobalie in Rdam CS en legde het boel uit . Gelukt om 20 euro terug, ik krijg het ongeveer 2 weken binnen.
    Maar helaas geen compensatie voor 'n ellende , ik moest wel een middagje vrij houden om naar de infobalie gaan.

Grt
  • Iris NSIris NS
    Moderator
    Reacties: 1383

12 oktober 2017, 21:32

Fijn dat het opgelost is, Martijn! Jammer om te lezen dat het zoveel moeite gekost heeft. Voor de volgende keer kan ik je vertellen dat het niet per se nodig is om bij de balie langs te gaan. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice (liever nog zelfs).

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)