Home

Beantwoord: Bankafschrijving klopt niet met ov-overzicht

• eveline83 Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering eveline83 heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 1

16 mei 2017, 22:15

In het overzicht is mijn saldo 2x automatisch opgeladen. Maar het is 4x afgeschreven van mijn rekening.
    Gemarkeerd als antwoord: Denice NS op 17 mei 2017, 10:03

Hi eveline83. Welkom op het NS Serviceforum!

In de omschrijving van de afschrijvingen van het Automatisch Opladen kan je zien voor welke reisdatum het betreffende bedrag is afgeschreven. Het bedrag waarmee de kaart wordt opgeladen schiet Klantenservice OV-chipkaart aan je voor. Dit bedrag wordt daarna binnen vijftien dagen van je bankrekening afgeschreven. Kortom, het kan dus best zo zijn dat de afschrijvingen ook nog waren voor een rit die je bijvoorbeeld twee weken geleden hebt gemaakt. Voor meer uitleg over Automatisch Opladen kan je terecht op deze pagina.

Bekijk origineel
  • Denice NSDenice NS Antwoord
    Moderator
    Reacties: 871

17 mei 2017, 10:03

Hi eveline83. Welkom op het NS Serviceforum!

In de omschrijving van de afschrijvingen van het Automatisch Opladen kan je zien voor welke reisdatum het betreffende bedrag is afgeschreven. Het bedrag waarmee de kaart wordt opgeladen schiet Klantenservice OV-chipkaart aan je voor. Dit bedrag wordt daarna binnen vijftien dagen van je bankrekening afgeschreven. Kortom, het kan dus best zo zijn dat de afschrijvingen ook nog waren voor een rit die je bijvoorbeeld twee weken geleden hebt gemaakt. Voor meer uitleg over Automatisch Opladen kan je terecht op deze pagina.
  • eveline83 Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering eveline83 heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 1

19 mei 2017, 19:51

Ik zie het. Dan gaat er 1x af. Maar is er nog 1x meer afgeschreven dan op mijn overzicht staat. Hoe kan dat?
  • Klaas-Jan NSKlaas-Jan NS
    moderator
    Reacties: 5752

19 mei 2017, 21:31

Lastig voor mij in te schatten Eveline. Het ov-chipbedrijf gaat over automatisch opladen en zijn te bereiken op 0900-0980.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)