Home

Beantwoord: Mijn reishistorie (van deur tot deur) gaat fout

• bamelung Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering bamelung heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 1

16 februari 2017, 12:33

Als ik klik op Mijn reishistorie (van deur tot deur) krijg ik vaak "Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens." maar soms kom ik in het overzicht. Ik wil echter een simpel pdf-overzicht van mijn OV-fiets gebruik in een bepaalde periode. Dus ik klik op "Uitgebreid zoeken op datum". Als ik vervolgens de periode selecteer en op 'zoeken' klik, krijg ik altijd "Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens." Ik heb het al heel vaak 'later nog eens geprobeerd' maar zonder succes. Op advies van de klantenservice, die ik steeds pas na 20 minuten aan de lijn krijg, heb ik een nieuw account aangemaakt. Dan zou het allemaal moeten werken. Maar helaas. Heeft iemand soortegelijke ervaringen met Mijn reishistorie (van deur tot deur)?
    Gemarkeerd als antwoord: mrfreeze op 16 februari 2017, 14:08

Soms komt dit omdat er nog een verlopen ov-chipkaart aan het account gekoppeld is. Dit kun je als het goed is zijn onder 'mijn producten'. Als er daar zo'n verlopen chipkaart staat, kun je die verwijderen en zou het weer moeten werken.

Bekijk origineel
  • Erryt NSErryt NS
    Moderator
    Reacties: 1519

16 februari 2017, 12:39

Hallo bamelung en welkom op het NS Serviceforum,

Wat spijtig om te lezen dat je niet het gewenste resultaat krijgt bij het ophalen van je OV-fiets historie. Ik wil je vragen mij een privébericht te sturen zodat ik kan uitzoeken waarom dit het geval is. Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken. In dat geval ontvang ik graag je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en OV-Chipkaartnummer. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum een stuk lager ligt.
  • mrfreeze Antwoord

Je kunt hier zien hoeveel waardering mrfreeze heeft ontvangen van andere leden.

Reisleider**
    Reacties: 828
    Verkenner

Verkenner

16 februari 2017, 14:08

Soms komt dit omdat er nog een verlopen ov-chipkaart aan het account gekoppeld is. Dit kun je als het goed is zijn onder 'mijn producten'. Als er daar zo'n verlopen chipkaart staat, kun je die verwijderen en zou het weer moeten werken.
  • bamelung Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering bamelung heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 1

16 februari 2017, 14:14

Onder mijn producten staan geen verlopen kaarten...
  • mrfreeze

Je kunt hier zien hoeveel waardering mrfreeze heeft ontvangen van andere leden.

Reisleider**
    Reacties: 828
    Verkenner

Verkenner

16 februari 2017, 14:19

Dan wordt het toch even wachten op Erryt :)
  • Erryt NSErryt NS
    Moderator

16 februari 2017, 17:34

Ik wacht eerst een privébericht af :)
  • jbergman48

Je kunt hier zien hoeveel waardering jbergman48 heeft ontvangen van andere leden.

Sprinter
    Reacties: 4

17 februari 2017, 06:34

bamelung schreef:

Heeft iemand soortegelijke ervaringen met Mijn reishistorie (van deur tot deur)?

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb ook een paar dagen geleden een bericht hierover gepost. Het zou toch mooi zijn als de NS dit probleem zou oplossen. In de oude Mijn Deur tot Deur omgeving werkte alles prima. Na de migratie naar Mijn NS werkt het niet meer.

https://forum.ns.nl/ov-fiets-48/ov-fiets-verbruik-ritten-niet-zichtbaar-mijn-ns-32287
  • Erryt NSErryt NS
    Moderator

20 februari 2017, 15:42

Ik heb nog niets ontvangen van bamelung, ik heb wel begrepen dat onze technische afdeling met het probleem van jbergman48 bezig is.
  • Erryt NSErryt NS
    Moderator

21 april 2017, 10:40

Ik wil hier nog even aangeven dat het niet in kunnen zien van de OV-fiets ritten een bekend probleem is. We zijn dit aan het oplossingen. Hopelijk merken jullie snel verbetering.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)