Nieuw: OV-fiets-checker in de NS reisplanner | NS Community

Nieuw: OV-fiets-checker in de NS reisplanner

  • 13 October 2015
  • 40 reacties
  • 17838 Bekeken


Toon eerste bericht

40 reacties

Hoi Hannie29, vervelend dat er wat problemen zijn op Amersfoort Schothorst. Dat is nog niet mogelijk, maar dit kun je altijd bij ons melden. Wanneer was dit? Dan zal ik dit ook doorgeven aan mijn collega's van OV-Fiets.

Dit was afgelopen zaterdag 25 maart
Dankjewel voor je antwoord @Hannie29. Ik ga dit gelijk doorgeven!
Op de kaart wordt een lokatie aangegeven waar ik in werkelijkheid echt geen OV-fietskluis kan vinden. Foutje, denk ik. Ik denk dat de fietskluis bij station Strijp-S bedoeld wordt.
Dat is vreemd. Ik ga aan mijn collega vragen of hij dit voor je wilt uitzoeken. Het is vandaag mij laatste werkdag dus zelf kan ik dit helaas niet voor je doen.
Hoi Dre64,

Het is wel in de buurt, maar niet helemaal de goede locatie. Ik ga het doorgeven.
Op Android laat de kaart wel de goede locatie zien.
Hoi Dre64,

We maken gebruik van Google Maps-coördinaten om een plek te markeren en zo weer te geven in de app. We kunnen dit niet aanpassen in de apps.
Is stalling Vlissingen vandaag open?
Ervaring op Den Haag Holland Spoor is ook niet zo best. Geeft wel beschikbaarheid maar is eigenlijk altijd 'uitverkocht'.
Ervaring op Den Haag Holland Spoor is ook niet zo best. Geeft wel beschikbaarheid maar is eigenlijk altijd 'uitverkocht'.Op centraal staan veel meer fietsen ;)

Op HS staan er nu 4 van de ongeveer 60,

Op CS staan er nu 110 van de ongeveer 450.
Hier vind je een landkaart met alle locaties, en beschikbare fietsen.
Een half uur en een kwartier voor aankomst op station Apeldoorn check ik de app. Er zijn 15 fietsen beschikbaar.
Als ik aankom (09.45), staat er niet een. Op de app staat nog steeds 'beschikbaar: 15'.
Hallo chretien, Welkom op het Serviceforum!

Erg vervelend dat de informatie via de app niet klopt. Ik raad je aan deze bug te melden in de app (opties: Over de app, Probleem in de App), zodat dit zo snel mogelijk opgepakt kan worden.
Loop net langs fietsenstalling Voorburg. Er staat 1 ov fiets terwijl er volgens de app 13 beschikbaar zijn ?
Gisteren geprobeerd een fiets in Driebergen te huren. Lopend ernaartoe vanuit station beschikbaarheid gecheckt: 6. 1 minuut later: Helaas, alles verhuurd. Lijkt me sterk binnen 1 minuut. In Driebergen sowieso nog nooit n fiets kunnen huren. Structureel tekort. Nu op weg naar Gouda, ben benieuwd. Misschien kan ik beter een vouwfiets aanschaffen ?
Hoi Weegmeel en welkom op ons Serviceforum. Goed dat je dit hier aangeeft. Het is natuurlijk vervelend dat wanneer je ergens heen gaat en in de app ziet dat er fietsen zijn en dit vervolgens anders blijkt. Hoe was de situatie in Gouda? Zou je deze situatie ook door willen geven via de app, zoals Garbriëlle ook aangeeft?
Gouda genoeg fietsen. Ga situatie doorgeven via Problemen in de app. Dank voor antwoord.

Reageer