Ov fiets gevonden



Toon eerste bericht

115 reacties

Op 22 januari is de fiets met nummer 25039 's middags om 15.00 uur opgehaald door een bestelauto met reclame AA rent.Heb gesprek gehad met de bestuurder van het busje en een en ander uitgelegd.De fiets met nummer 21374 was op dat moment niet aanwezig.Staat nu wel weer de hele avond en nacht buiten.Denk dat er overdag weinig kans is om hem terug te krijgen,zal dus in de avonduren moeten gebeuren.

Met vriendelijke groet,

Gerard
Ik heb een fiets denk ik gevonden met nummer 29948 te Amsterdam. Kan ik hier opvragen wat de status ervan is? Gestolen of achtergelaten omdat schade?
In de portiek van ons flatgebouw staat vaak deze OV fiets met nummer 16168 heel onhandig geparkeerd. Hij is in gebruik, maar volgens mij niet legitiem. Hij staat er dus niet altijd.

Portiek te vinden via Google maps: Benninkburg 101
Hallo totaaltukker, wat bedoel je precies met hij is in gebruik maar volgens mij niet legitiem?
Hallo totaaltukker, wat bedoel je precies met hij is in gebruik maar volgens mij niet legitiem?

krijg ik ook nog antwoord?
Hallo totaaltukker, wat bedoel je precies met hij is in gebruik maar volgens mij niet legitiem?

Dat hij gestolen is en nu in gebruik is door een ander 😃
Ik heb voor beide fietsen even contact opgenomen met onze fietsafdeling. De fiets die totaaltukker heeft aangegeven is inderdaad gestolen, ik heb de locatie doorgegeven zodat dit opgepakt kan worden.

Fietsnummer 29948 is nog wel gewoon in verhuur. Bedankt voor de oplettendheid rterhorst, maar daar kunnen we dus nog niet achteraan.
fiets 29948 mag dan wel bij jullie in het systeem staan, hij staat nu letterlijk bij mij in de box, ik heb de fiets gevonden half in de sloot langs de weg, een trapper missende, met beide sleutels nog in het slot!

jullie kunnen een afspraak met mij maken om hem op te halen, ik verwacht hier wel een enige vorm van compensatie voor!

groetjes Rene ter Horst
Reputatie 7
Bedankt rterhorst, dat je dit zo terugkoppelt. Zou jij mij in een privébericht jouw telefoonnummer en het adres van de locatie van de OV-fiets kunnen geven? Dan gaan wij kijken of we deze fiets kunnen komen ophalen. Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.
Reputatie 7
Update: Ik ben inmiddels aan het schakelen, bedankt rterhorst voor de gevraagde gegevens.
{Censuur door moderator} Beste thomas NS is met mij aan het schakelen ^^, iedereen is hier gewaarschuwd als je wat terug vraagt voor je moeite die je erin steekt🆒

Zie bijlage!
De fiets dagen/week op straat zetten met de sleutel in het slot (of in een zakje onder het zadel) ?

Bij mij mag dat niet eens (dan wordt de fiets wegggehaald door de gemeente, ook op slot) maar ik denk niet dat een fiets met een sleutel erin lang blijft staan ergens.

Hopelijk komt u eruit met NS, u heeft wel recht op 10% van de waarde van de fiets (in cash)
Reputatie 7
Badge
Vinderloon eisen en de NS chanteren met verhoging van het bedrag.
Ongelofelijk dat iemand dit durft te eisen.....

Wat mij betreft mag diegene zich de ogen uit zijn kop schamen, en al blij zijn dat er een dagkaartje als compensatie wordt aangeboden die infeite nog duurder is dan de genoemde 30 euro. (€52,60 zelfs). En dan nog zelfs een privé-discussie open en bloot op internet zetten. Daar heb ik geen woorden meer voor!
Reputatie 7
Rterhorst, ik ben er niet zo van gediend dat jij een privéconversatie waarin ik jou meer dan tegemoet kom voor het melden van een gevonden OV-fiets, openbaar onder de aandacht brengt. Ik heb de bijlage uit jouw bericht verwijderd.

Om onduidelijkheid te voorkomen: de discussie wat betreft het inleveren en ophalen van deze OV-fiets is iets tussen Rterhorst en mij, dat houd ik liever zo.
@Rterhorst Ik zet deze discussie graag voort in privéberichten en wil je vragen om deze conversaties niet meer openbaar op het forum te plaatsen.
Reputatie 7
Update: Ik ben nog steeds bezig om een afspraak te regelen wanneer wij de OV-fiets op zullen halen.
Badge +3
Oh jee.. jammer zeg maar terecht voor Rterhorst,

Ik zie dagelijks reclames dat CP&A nog personeel zoekt! Die regelen het heen en weer brengen van de fietsen.

Idee :8: Een Dagkaart NS voor degene die een 'weesfiets' terugbrengt naar de standplaats (met sleutel en zo). En een upgrade 1e klas of koffie/thee bij Kiosk als de sleutel ontbreekt. 😛
@Thomas NS, ik ben bang dat u mij vergeten bent, bij deze een herrinering
Reputatie 3
Op zich vind ik een dagkaart heel redelijk, maar dat standaard maken lijkt me niet zo handig.

Stel dat je een abonnement hebt, of geen ov in je dorp...
Zwolle zuid thv dreessingel 60 staat een ov fiets met nr 26389 achterband totaal vd velg staat er reeds 3 dagen
Rotterdam, frederik van Eedenstraat. Hier staat sinds een week of 3 een OV fiets met nummer 12843. Ik geloof niet dat huurder deze nog op komt halen 😉
Reputatie 7
Heel erg bedankt voor het melden en welkom op het NS Serviceforum bhardenbol! Ik heb een verzoek gelegd bij de OV-Fietsafdeling om deze fiets z.s.m. op te komen halen of de eventuele eigenaar in te lichten.
Heel erg bedankt voor het melden en welkom op het NS Serviceforum bhardenbol! Ik heb een verzoek gelegd bij de OV-Fietsafdeling om deze fiets z.s.m. op te komen halen of de eventuele eigenaar in te lichten.

Hallo. Er is een NS fiets met nummer 14766 dichtbij bushalte Neerbosscheweg Nijmegen. Precies locatie is 51.828480, 5.820542. Staat daar al ongeveer 5 dagen, lijkt verlaten.
Bedankt voor het doorgeven User123, we gaan uitzoeken wat er met deze fiets aan de hand is. Als hij echt verlaten is zullen we hem ophalen.
Hallo, er staat al een aantal maanden een OV-fiets met nummer 29793 ter hoogte van de Aquamarijnlaan 250 in het fietsenrek voor het gebouw.
Bedankt voor de melding, Leonie1986! Ik heb het doorgegeven aan mijn collega's van de OV-fiets afdeling. Zij zullen dit verder onderzoeken en afhandelen!

Reageer