Home

E-ticket vastgelopen PC

Trefwoorden:
  • KimC Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering KimC heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 0

20 november 2014, 00:00

Dag,

Ik heb een actie-uitje aangeschaft. Bij het aanmaken van het e-ticket heb ik alle gegevens ongevuld. Bij het bevestigen liep de PC vast. Ik heb alles afgesloten en opnieuw op de link in de mail geklikt. Nu krijg ik de melding dat de code al gebruikt is. Ik heb echter nog geen kaartje kunnen printen. Wat te doen?
  • Loes
    NS Hoofdconducteur
    Reacties: 6046

20 november 2014, 00:48

Ik zou of even wachten tot een moderator reageert op dit topic om te helpen of als je ze snel nodig hebt even de klantenservice bellen, die kunnen direct helpen morgen. Succes in ieder geval.
  • Brian NS
    Intercity
    Reacties: 2096

20 november 2014, 09:22

Beste KimC,

Zou je de couponcode + emailadres kunnen sturen in een privebericht? Dan ga ik het ticket naar je toe sturen. Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'. Je vraag heb ik verplaatst naar het topic 'overige producten', zodat het beter vindbaar is.
  • MelW

Je kunt hier zien hoeveel waardering MelW heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 1

14 juni 2015, 12:13

Beste Brian,

ik heb hetzelfde problem als Kim. Kun ik jij ook mijn couponcode + emailadres sturen?

Brian NS schreef:

Beste KimC,

Zou je de couponcode + emailadres kunnen sturen in een privebericht? Dan ga ik het ticket naar je toe sturen. Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'. Je vraag heb ik verplaatst naar het topic 'overige producten', zodat het beter vindbaar is.

• Pe_pe
    Reacties: 8683

14 juni 2015, 12:25

Vandaag is er geen NS-medewerker op dit forum. Als u het ticket vandaag of morgen nodig hebt, zult u moeten bellen of twitteren.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)