E-ticket vastgelopen PC


  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Dag,

Ik heb een actie-uitje aangeschaft. Bij het aanmaken van het e-ticket heb ik alle gegevens ongevuld. Bij het bevestigen liep de PC vast. Ik heb alles afgesloten en opnieuw op de link in de mail geklikt. Nu krijg ik de melding dat de code al gebruikt is. Ik heb echter nog geen kaartje kunnen printen. Wat te doen?

4 reacties

Ik zou of even wachten tot een moderator reageert op dit topic om te helpen of als je ze snel nodig hebt even de klantenservice bellen, die kunnen direct helpen morgen. Succes in ieder geval.
Beste KimC,

Zou je de couponcode + emailadres kunnen sturen in een privebericht? Dan ga ik het ticket naar je toe sturen. Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'. Je vraag heb ik verplaatst naar het topic 'overige producten', zodat het beter vindbaar is.
Beste Brian,

ik heb hetzelfde problem als Kim. Kun ik jij ook mijn couponcode + emailadres sturen?


Brian NS schreef:

Beste KimC,

Zou je de couponcode + emailadres kunnen sturen in een privebericht? Dan ga ik het ticket naar je toe sturen. Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'. Je vraag heb ik verplaatst naar het topic 'overige producten', zodat het beter vindbaar is.

Vandaag is er geen NS-medewerker op dit forum. Als u het ticket vandaag of morgen nodig hebt, zult u moeten bellen of twitteren.

Reageer