beantwoord

eticket

ik ga morgen met de trein met een eticket hier staat dat ik als ik op een station met poortjes kom door een speciaal poortje moet met de barcode maar als er geen poortjes zijn dan kan ik dus gewoon zo instappen als met een gewoon treinkaartje ??
icon

Beste antwoord door Tochjo 9 juni 2014, 18:56

Ja. Overigens zijn poortjes met zulke kaartlezers zeer zeldzaam: ik weet niet beter of er is er pas één geplaatst, in Woerden. Op veruit de meeste stations staat er nog altijd minstens één poortje open waar u zo doorheen kunt lopen. Op de paar andere stations vindt u altijd een medewerker van NS die het poortje voor u kan openen.

De tekst staat er alvast op voor als straks alle poortjes gesloten zijn. U kunt uw e-ticket dan als "sleutel" gebruiken om het station op te komen of te verlaten.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Ja. Overigens zijn poortjes met zulke kaartlezers zeer zeldzaam: ik weet niet beter of er is er pas één geplaatst, in Woerden. Op veruit de meeste stations staat er nog altijd minstens één poortje open waar u zo doorheen kunt lopen. Op de paar andere stations vindt u altijd een medewerker van NS die het poortje voor u kan openen.

De tekst staat er alvast op voor als straks alle poortjes gesloten zijn. U kunt uw e-ticket dan als "sleutel" gebruiken om het station op te komen of te verlaten.
Hallo blondie4anouk,

Allereerst welkom op het NS Serviceforum. Het zal morgen nog niet nodig zijn om deze instructie te volgen. Hierin geeft Tochjo het goede antwoord. Alvast een hele goede reis gewenst!

Je topic heb ik naar het subforum 'overige producten' verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer