Home

Beantwoord: Geld terug ivm niet gebruikte Keuzedag

  • teunisd-dinie Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel waardering teunisd-dinie heeft ontvangen van andere leden.

    Op het juiste spoor
    Reacties: 0

    21 april 2017, 13:52

    Op 12-04-2017 gebruik gemaakt van jaarkeuzedag
    Ingecheckt in den Bosch om 08.49 uur
    Ingestapt trein naar Alkmaar om 09.23 uur
    Uitgecheckt in Alkmaar om 10.59 uur
    Er is 19,80 euro afgeschreven

    Gaarne terugboeken
    Met vriendelijke groet
    Gemarkeerd als antwoord: Sivan NS op 21 april 2017, 13:59

    Hoi Teunisd-dinie, en welkom op het forum!

    We hebben maar liefst 36.000 leden en er kijken ook bezoekers mee. Ik heb jouw rekeningnummer, klantnummer en kaartnummer daarom moeten verwijderen uit het topic.

    Ik heb wel meteen even voor je gekeken.

    Je bent op 12 april om 08:49:21 ingecheckt. Dan is de Keuzedag nog niet geldig. Daarom heb je betaald voor deze reis. Op de terugweg reisde je rond half 6 's avonds, en toen was jouw Keuzedag wel geldig.

    Met jouw Voordeelurenabonnement krijg je pas na 9 uur korting. Ook de Keuzedag is dan pas geldig. Wel heb je een marge van 5 minuten, dus je mag om 08.55 al inchecken.

    Bekijk origineel
  • Tochjo
    Reacties: 6647
    Verkenner

    Verkenner

    Abonnementen wijze(r)

    Abonnementen wijze(r)

    OV-chip specialist

    OV-chip specialist

    Acties & uitjes expert

    Acties & uitjes expert

    21 april 2017, 13:56

    Om met een Keuzedag te reizen, moet u in de daluren (vanaf 8.55 uur) inchecken. Omdat u al om 8.49 uur hebt ingecheckt, is uw Keuzedag nu niet aangesproken. U kunt het beste direct contact opnemen met de klantenservice van NS om te zien of u uw geld terug kunt krijgen, en in het vervolg erop letten dat u niet te vroeg incheckt.

    Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

    Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals een contactformulier en het postadres, maar u moet er rekening mee houden dat een reactie op een ingevuld contactformulier of papieren brief meerdere weken op zich kan laten wachten.
  • Sivan NSSivan NS Antwoord
    Moderator
    Reacties: 7023

    21 april 2017, 13:59

    Hoi Teunisd-dinie, en welkom op het forum!

    We hebben maar liefst 36.000 leden en er kijken ook bezoekers mee. Ik heb jouw rekeningnummer, klantnummer en kaartnummer daarom moeten verwijderen uit het topic.

    Ik heb wel meteen even voor je gekeken.

    Je bent op 12 april om 08:49:21 ingecheckt. Dan is de Keuzedag nog niet geldig. Daarom heb je betaald voor deze reis. Op de terugweg reisde je rond half 6 's avonds, en toen was jouw Keuzedag wel geldig.

    Met jouw Voordeelurenabonnement krijg je pas na 9 uur korting. Ook de Keuzedag is dan pas geldig. Wel heb je een marge van 5 minuten, dus je mag om 08.55 al inchecken.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)