Home

Beantwoord: Geld terug voor niet gebruikte E ticket?

• peetspijkerman Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering peetspijkerman heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 0

6 september 2014, 12:04

Ik heb e tickets gekocht voor 1e klas amsterdam Venlo vandaag en Venlo Amsterdam morgen.Nu zit ik ziek thuis. Is er een mogelijkheid dat ik mijn geld terug krijg?
    Gemarkeerd als antwoord: Ramon NS op 6 september 2014, 14:14

Goed dat je ons forum gevonden hebt om je vraag te stellen Peetspijkerman. Wat vervelend dat je ziek bent geworden. Helaas is achteraf annuleren van een bestelling is niet mogelijk. Alleen wanneer er 2 bestellingen zijn geplaatst en beide bestellingen volledig identiek zijn (dezelfde klasse, dezelfde datum, hetzelfde product en op naam van dezelfde persoon) is restitutie mogelijk. Ik heb je topic verplaatst naar 'overige producten'.

Bekijk origineel
  • Ramon NS Antwoord

Je kunt hier zien hoeveel waardering Ramon NS heeft ontvangen van andere leden.

moderator
    Reacties: 675

6 september 2014, 14:14

Goed dat je ons forum gevonden hebt om je vraag te stellen Peetspijkerman. Wat vervelend dat je ziek bent geworden. Helaas is achteraf annuleren van een bestelling is niet mogelijk. Alleen wanneer er 2 bestellingen zijn geplaatst en beide bestellingen volledig identiek zijn (dezelfde klasse, dezelfde datum, hetzelfde product en op naam van dezelfde persoon) is restitutie mogelijk. Ik heb je topic verplaatst naar 'overige producten'.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)