beantwoord

Kan een hoofdboeker van meerdere NS Groepstickets tegelijk meer dan 6 medereizigers meenemen?

Met een NS Groepsticket kan de boeker van dit ticket tot 6 medereizigers meenemen.
Mag een hoofdboeker 2 Groepstickets aanschaffen en tot 12 medereizigers meenemen?
Mag een hoofdboeker 3 Groepstickets aanschaffen en tot 18 medereizigers meenemen?
Enzovoort.
icon

Beste antwoord door Denice NS 12 januari 2018, 13:44

Dat kan. Uiteindelijk heeft de hoofdboeker dan wel een x aantal tickets op zijn eigen naam staan maar de overige tickets kunnen op de namen van de medereizigers worden gezet. De hoofdboeker dient wel de gehele reis bij het reisgezelschap aanwezig te zijn.

Bekijk origineel

4 reacties

Ik kan zo snel geen voorwaarde ontdekken die het zou verbieden...?
Dat kan. Uiteindelijk heeft de hoofdboeker dan wel een x aantal tickets op zijn eigen naam staan maar de overige tickets kunnen op de namen van de medereizigers worden gezet. De hoofdboeker dient wel de gehele reis bij het reisgezelschap aanwezig te zijn.
Wel zo handig als je gebruik wil blijven maken van Facebook.

Het proces is nog wel te optimaliseren, maar dan moet ik net een ict'er tegen het lijf lopen die kan denken en zin heeft om dat eens te bespreken. Je weet nooit wat de dag brengt, dus misschien heb ik vandaag geluk.
Reputatie 7
Badge
Je hebt katvangers en stromannen, dus ook voor de functie van "groepsticketleider" bij tickets Vlissingen-Buitenpost e d zal wel een gekpersoon te vinden zijn, die dagelijks het land doorreist voor vergoeding.

Reageer