Home

Beantwoord: Verkeerd geboortedatum ingevoerd.

  • NormaR Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel waardering NormaR heeft ontvangen van andere leden.

    Op het juiste spoor
    Reacties: 0

    12 augustus 2017, 22:31

    Hoi, Ik heb net de Kruidvat actiekaart geactiveerd, waarbij ik overigens wil melden, dat dit niet zo eenvoudig meer is. Zowel bij het aanschaffen bij het Kruidvat ging het heel lastig o.a. de codes werden niet duidelijk geprint...Voorheen kon je kaartje kopen en inchecken. Dit is nu erg omslachtig, vind ik. Maar goed, dat blijkt maar weer, toen ik de persoonlijke gegevens wilde invoeren, toen heb ik per ongeluk de geboortejaar van mij zelf ingevuld i.p.v. mijn man. Is dat een heeeel groot probleem? Ik hoor het graag z.s.m.

    Groetjes, Norma
    Gemarkeerd als antwoord: Slidestops op 12 augustus 2017, 22:48

    Alle gegevens op een e-ticket horen overeen te komen met de gegevens op het identiteitsbewijs. Formeel gezien is het ticket dus niet geldig.

    Wat u kunt doen is voor aanvang reis even bij de conducteur melden. Die kan u dan alsnog toestemming geven om er mee te reizen. Dit zal dan zijn uit coulance, zoals gezegd is het formeel gezien niet toegestaan.

    Bekijk origineel
  • Slidestops Antwoord

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Slidestops heeft ontvangen van andere leden.

    Medewerker Veiligheid en Service NS
    Reacties: 5596
    Verkenner

    Verkenner

    Abonnementen wijze(r)

    Abonnementen wijze(r)

    Acties & uitjes expert

    Acties & uitjes expert

    OV-chip specialist

    OV-chip specialist

    12 augustus 2017, 22:48

    Alle gegevens op een e-ticket horen overeen te komen met de gegevens op het identiteitsbewijs. Formeel gezien is het ticket dus niet geldig.

    Wat u kunt doen is voor aanvang reis even bij de conducteur melden. Die kan u dan alsnog toestemming geven om er mee te reizen. Dit zal dan zijn uit coulance, zoals gezegd is het formeel gezien niet toegestaan.
    Mijn inbreng op het forum is altijd persoonlijk en komt dus niet vanuit de NS of klantenservice.
  • MvanGelder

    Je kunt hier zien hoeveel waardering MvanGelder heeft ontvangen van andere leden.

    Reisleider*
    Reacties: 1470
    Verkenner

    Verkenner

    OV-chip specialist

    OV-chip specialist

    13 augustus 2017, 01:02

    NS heeft nu gekozen voor e-tickets, de vraag staat al enige tijd uit waarom de NS dat heeft veranderd, helaas is er nog steeds geen antwoord op die vraag gekomen.

    https://forum.ns.nl/acties-en-uitjes-10/kan-de-datum-nog-aangepast-worden-als-de-reis-al-geboekt-is-37720/index1.html#post250929
  • Nooduitgang
    Reacties: 1905

    13 augustus 2017, 01:12

    Een e-ticket a.d.h.v. een uniek i.d. i.c.m. een link naar de backend lijkt mij toch niet een probleem. Technisch niet en organisatorisch toch ook niet ;-)

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)