Home

Beantwoord: Bus ipv trein Den Haag HS - Schiphol 14-16 oktober nachtnet

• Ralphm08 Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering Ralphm08 heeft ontvangen van andere leden.

Intercity
    Reacties: 37

9 oktober 2017, 14:29

Komend weekend rijden er ivm werkzaamheden bussen ipv treinen van Den Haag HS naar Schiphol.
    Nu zie ik dat met het nachtnet de bus ook via Leiden rijdt ipv rechtstreeks.
    Zou er niet beter een rechtstreekse bus kunnen rijden. Omdat reizigers vanaf Rotterdam op HS ook moeten overstappen. Is het zeker dat er meerdere bussen nodig zijn.
    Zou daarom super zijn als er een bus van 4.26 zonder stop in Leiden rechtstreeks naar Schiphol kan rijden.
    Gemarkeerd als antwoord: Stijn NS op 9 oktober 2017, 17:06

Goedemiddag Ralphm08. Meerder opties zijn over het algemeen beter, maar helaas is dit niet altijd realiseerbaar. Zeker wanneer het om nachtvervoer gaat, zijn we extreem beperkt in het beschikbare vervangende vervoer. Materieel (bussen) is niet zozeer een probleem, maar chauffeurs voor deze bussen vaak wel.

Dat gezegd hebbende zal ik je suggestie of wens wel doorgeven. Ik kan je echter niets garanderen en verwacht persoonlijk ook niet dat er op zo'n korte termijn nog iets zal worden aangepast helaas.

Bekijk origineel
  • Stijn NSStijn NS Antwoord
    Moderator
    Reacties: 570

9 oktober 2017, 17:06

Goedemiddag Ralphm08. Meerder opties zijn over het algemeen beter, maar helaas is dit niet altijd realiseerbaar. Zeker wanneer het om nachtvervoer gaat, zijn we extreem beperkt in het beschikbare vervangende vervoer. Materieel (bussen) is niet zozeer een probleem, maar chauffeurs voor deze bussen vaak wel.

Dat gezegd hebbende zal ik je suggestie of wens wel doorgeven. Ik kan je echter niets garanderen en verwacht persoonlijk ook niet dat er op zo'n korte termijn nog iets zal worden aangepast helaas.
  • Ralphm08 Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering Ralphm08 heeft ontvangen van andere leden.

Intercity
    Reacties: 37

9 oktober 2017, 17:27

Begrijp ik maar dit is naar mijn idee makkelijk realiseerbaar. Door t terplaatse op HS door de servicemedewerkers te laten regelen. Heb ‘t al een eerdere keer aan ze gevraagd maar toen deden ze niks. Ze zijn ook regelmatig nergens te bekennen. Er zijn sowieso meer dan 2 bussen nodig. Maar ja als u ook niks kunt doen dan probeer ik het zelf wel en anders maar een onzinnige stop in Leiden.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)