Home

Beantwoord: iedere 15 min een trein vanaf a.s. maandag?

• Gouda-Leiden Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering Gouda-Leiden heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 0

2 september 2017, 14:05

Afgelopen woensdagochtend kreeg ik een kaartje met de melding : vanaf 4 September ieder kwartier een trein! Ik maakte nog een grapje:" Als hij nu eerst eens altijd rijdt, is 1x per halfuur voor mij ook voldoende. En rond vijfen viel de 1 na de andere trein weer uit, net als 2 dagen ervoor. Kan Rnet nu echt garanderen dat er iedere 15min een trein rijdt? Ik ben niet anders gewend dan treinen die uitvallen
    Gemarkeerd als antwoord: Stijn NS op 2 september 2017, 15:12

Hallo Gouda-Leiden, welkom op het NS Serviceforum!

Het is inderdaad de bedoeling dat er op dit traject vanaf komende maandag 4 treinen per uur gaan rijden. Meer dan dat kan ik er op dit moment niet over zeggen.

Bekijk origineel
  • Stijn NSStijn NS Antwoord
    Moderator
    Reacties: 570

2 september 2017, 15:12

Hallo Gouda-Leiden, welkom op het NS Serviceforum!

Het is inderdaad de bedoeling dat er op dit traject vanaf komende maandag 4 treinen per uur gaan rijden. Meer dan dat kan ik er op dit moment niet over zeggen.
  • Lowie

Je kunt hier zien hoeveel waardering Lowie heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 1

6 oktober 2017, 19:13

Het rijdt nog steeds elk half uur..?

Het zou overigens ook voor ons Moordrechtenaars heel wat schelen als de trein 5 min later kan vertrekken, zoals voorheen. Omdat we net geen aansluiting hebben op de trein. De bussen gaan al 1x per half uur en anders per uur en de treinen naar alphen 1x per half uur.
    Elke dag moeten we een half uur wachten om de trein naar Alphen te pakken..
    Niet tevreden..
  • Miriam NSMiriam NS

Je kunt hier zien hoeveel waardering Miriam NS heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 2577
    Verkenner

Verkenner

6 oktober 2017, 21:24

Hi Lowie, welkom op ons Serviceforum.

Voor het traject Alphen a/d Rijn - Gouda zie ik de volgende vertrektijden; .09, .24, .39 en .54. We doen ons best het treinverkeer zo goed mogelijk aan te laten sluiten op het overig openbaar vervoer, maar dit is niet altijd mogelijk. Het zou kunnen dat de vertrektijden van de trein de komende dienstregeling wat gaan wijzigen, maar daar durf ik nog geen uitspraken over te doen. Als je verder nog vragen hebt dan lees ik dat graag.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)